Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der ved om dette er lovligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere?

Ved i om det er lovligt ligesom de gør på nogle diskoteker, det med at de gemmer folks fingeraftryk?

Hvis, det er lovligt må de så også benytte det til at nægte dere gæster adgang? Må de også udbygge deres system sådan at hvis de f.eks. laver ballade på et diskotek, så kan de heller ikke komme ind på diskotektet, 50m længere nede?

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:32

Hej

Mcb har lavet noget der så vidt jeg ved kan det du beskriver.
Men du kan jo kigge mere på: http://www.masterclub.dk/

Mvh. Torben

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:45

Det er rigtigt, men jeg kan se at de venter på svar fra data tilsynet, men det er selvfølgelig også både cpr nummer, fingeraftryk og billede.

Jeg havde tænkt på hvis man nu kun havde finger aftryk, er der nogle der ved om det er lovligt.

Jeg kan henvise til et link, der står der f.eks. noget om hvad de må gemme omking fodboldbøller, men jeg kan ikke helt overskue, hvad der er lovligt at gemme og hvad der ulovligt at gemme på folk.

. http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/62F50438-6E30-42E3-B1B8-799670A049CB/0/Hooliganismerapport_m_bilag_080305.pdf

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:03

Som jeg ser det skal der vel sondres imellem om der er fri offenlig adgang, eller om det er en "klub", klubber kan lave deres egne regler,  

og jeg kan kun sige at det er den eneste vej frem, hvis diskoteks ejerene vil overleve, flere unge er begyndt at tage konsekvensen af balladen i byens natteliv og bliver hjemme 

forøvrigt mener jeg at alle diskoteker(og andre med udskænkning) skulle have overvågning der gik til centralt sted sådan at bøllerne ikke kan tvinge bestyrer eller ansatte til at udlevere bånd(som det ofte sker) video er og bliver det beste bevis i voldsager

det ville være en stor sikkerhed for alle!

og som diskoteks ejer er du nødt til at holde narkohovederne ude, dem tjener du jo ikke noget på....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)