Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvikling af avanceret hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i øjetblikket med en ide om en hjemmeside som fungerer som en slags online marked for dokumenter inden for en specifik niche.

Dvs folk kan både sælge og købe dokumenter på hjemmesiden.

Jeg har dog ikke selv kompetencerne til at lave sådan en hjemmeside, så jeg vil høre om der er nogen som kan anbefale nogen som har kompetencerne til at lave en

sådan side inkl. lækkert design og logo.

Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sendt dig en privat besked

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk Thorborg havde en tilsvarende ide for nogle år siden, men tror ideen døde igen.

Jeg tror problemet er, at hvis du ikke vil vise kunden indholdet af dokumentet så vil kunden ikke stole på at indholdet lever op til det han søger efter. Hvis du viser indholdet er der ingen grund til at betale for dokumentet.

Desuden er det en pæn stor programmeringsopgave, som jeg tvivler på du helt har sat dig ind i.

Men du kan købe et document share script hvor man kan dele dokumenter gratis, hvor du lever af reklamer. Du kan se et her...

http://www.idocscript.com/

Hvis du insisterer på at der skal være betaling på, tror jeg du er bedst stillet med at hyre dem der har lavet gratisversionen og bede udvikle en betalingsversion. Men jeg tror altså det bliver ret dyrt og risikerer ikke at virke efter din plan.

Mvh

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for svar.

Min ide er sådan set allerede lavet af andre, så det kan godt lade sig gøre på den ene eller anden måde, det er jeg sikker på.

Jeg tror du har ret i at det bliver dyrt at udvikle. Det er også derfor jeg lige vil undersøge hvad sådan en side kan løbe op i.

Den side du nævner ser spændende ud. Det vil jeg lige kigge på. Tusind tak :)

Mvh

Jacob

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at have kommet forbi noget meget lignende engang jeg arbejdede med WordPress, hvor vi fik lavet det muligt at betale for dokumenter etc. - kræver dog en række betalingsaftaler mv. - derudover er der problemet, at folk kan dele dokumenterne efterfølgende.

Tilmeldt 26. Jul 16
Indlæg ialt: 19
Fra  VICTR Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har i VICTR erfaring med avancerede løsninger og webshops i WordPress, og vil kunne løse en sådan opgave for dig. 

Jeg vil meget gerne hjælpe med at finde en god løsning til dig, baseret på dine krav til siden. Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt@victr.dk, og så kan vi finde en god løsning sammen.

Hav en god dag :)

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot ønsker at sælge egne skabeloner i samarbejde med forskellige partnere i forskellige nicher kan du kaste dig over diverse gratis e-commerce løsninger. Løsningen ville blive ligesom fx. familieadvokaten. Her kan andre dog ikke online sælge igennem uden at det går igennem dig, og du sætter det op, men fordelen er at du kan komme gang med det samme og det er gratis. 

Vil du i stedet gerne have at brugeren udfylder information til selve skabelonen, så brugeren til slut står med et komplet dokument, så kan du kigge på documendo.dk. Vi kan oprette et komplet site til dig, og du kan indenfor få dage komme igang med at sælge dokumenter online, hvor brugeren selv udfylder informationen. 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)