Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback: Kom med kritik af min webshop! ⭐

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side med nogle fede produkter, dog synes jeg at siden loader lidt langsomt. Det skal du måske se om du ikke kan gøre noget ved.

Men alt i alt en rigtig flot webshop :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bryder mig ikke om font'en du bruger paa slideren og de 3 bokse, det er ikke særligt classic and chic og for det til at se billigt, hjemmelavet ud og ikke den samme font du bruger paa siden, eller ? Hold dig til en font.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Mikael og Anders. Vores udvikler er ved at forbedre hastigheden på siden, så den forhåbentlig snart kører på fuld speed. Jeg er enig i kommentaren omkring fonten og får ændret den snart.

Fru Hartmann, selvom positive ord sælger bedst, så beholder vi sætningen. Det er bevidst, at vi gerne vil stikke lidt til de kønsløse mænd og feministerne, og netop dette afsnit har vi fået utrolig positiv respons på fra andre. Men tak for feedbacken :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:
Fru Hartmann, selvom positive ord sælger bedst, så beholder vi sætningen.

Hej

jeg læser nu ikke at hun øsnker at i sletter sætningen men bruger og ikke For

Banker for? Nope man banker på.

Julen står for døren, Påsken står for døren osv.

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at I enten er færdige med en webintegrator uddannelse eller I stadig er igang med én, for jeg kan huske at jeg skulle lave en hjemmeside næsten ens med denne under mit forløb. Men stort set rigtig godt lavet! :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt lige denne lille detalje i footeren, tænkte lige jeg ville sige det.

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Brok:

Jeg går ud fra at I enten er færdige med en webintegrator uddannelse eller I stadig er igang med én, for jeg kan huske at jeg skulle lave en hjemmeside næsten ens med denne under mit forløb. Men stort set rigtig godt lavet! :)

Ingen af os er færdige eller igang med en webintegrator-uddannelse. Vi er alle igang med en uddannelse inden for markedsføring, så vi tager din kommentar som et skulderklap ;-)

Iøvrigt har vi ændret den fejl, som du nævnte i sidste indlæg. Tak for feedback!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)