Hej Jeg har i et stykke tid gået med en ide om at jeg ville lave en kampagne hvor jeg sender et brev ud til omkring 25-50 potentielle kunder. Nu har jeg i dag set at 2 aviser tilbyde virksomheder at få en annonce i begge aviser og derved nå ud til ca. 30.000 + 114.000 husstande. Hvilken mulighed ville i vælge? Jeg vil tilbyde softwareløsninger og hjemmesider. |
Hej
Jeg ville helt klart lægge ud med at skrive til de 25-50 kunder.
Jeg ville endda dele dem op i mindre portioner, koncentrere mig om nogle få 5-10 pr.udsendelse, blande meget hotte emner med mindre hotte - der er som regel altid nogle af dem man regner for mindre hotte, som overrasker.
Det vil naturligvis være bedst, hvis du har en attentionperson eller kan skaffe det - evt. ved at ringe op, hvis det er større firmaer.
Lav en lille happening ud af det, f.eks.sende dem en pose god kaffe eller lign. sammen med brochure og et brev. I brevet kunne stå noget om, at du gerne ville tale med dem om det du kan levere - hvis de laver kaffe, så tager du kage med.
Så ringer du dagen efter til alle dem du har sendt ud til(medmindre de ringer/mailer først). På den måde har du sikkert en positiv indgangsvinkel til tingene og hvis ikke de lige kan bruge dine services nu, kan det være, at du kan aftale en møde senere eller ring tilbage senere.
På den måde får du ihvertfald en dialog med dine potentielle kunder og de skulle gerne få et positivt indtryk for en relativ lav kontaktpris.
kr.30.000,- for annonce...ikke til at begynde med - jeg ville ihvertfald hellere bruge omkring kr.5.000,- på ovenstående - det tror jeg mere på .
Pøj-pøj.
/Nordjyden