Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskud i virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden min opsstart haft et underskud på xx antal tusinde kroner. Men jeg har ingen underskud på min konto. Den er fint i plus. Jeg mener ikke jeg har kunnet lave nogle fejl, for det jo er logik og indberette regninger osv. Så hvad kan være gået galt. 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 17:25

Du har gæld til kreditorer der endnu ikke er betalt? Sandsynligvis pga. dette. Når de er betalt vil din bankkonto være mindre. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:40

Ja enten har du regninger du har bogført men ikke betalt - eller gæld til moms eller andet - eller du har skudt noget ind selv - 

Du bør have bogført udgift mod bank - alene når du betalte i bank og ellers mod kreditorer. Du burde jo i virkeligheden også hver dag du bogfører afstemme din bank så du så fejlen med det samme.

En anden fejl (som det ikke er her) kan være at du ikke har talt dit lager op og medtaget lagerværdien som "indtægt" men bare har udgiftført alt. Det ville så bare gøre modsat, nemlig minus i banken, men du kunne sagtens stadigt have overskud, skriver det bare fordi, du ikke virker til at have helt orden i regnskabet når du spørger så bredt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 19:56

Du kunne også selv have betalt regningerne fra din egen konto, og ikke firmaets konto.
Du kunne have overført penge fra din egen konto til firmaets konto.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)