Hej Jeg har netop åbnet www.oli-willy.dk men mangler input til at få gang i salget... Nogle idéer??? Jeg har investeret i "E-Pusher" som jeg vil kaste mig over så snart ungerne sover i aften, men indtil da ville det være fedt med gode råd fra eksperterne ;o) Caroline
|
Hej Caroline
Øverst i menuen har du et pinkt der hedder "Udsalg". Mange forbinder det med nedsatte priser på varer der bare skal ud af butikken. Men det er samme varer som i resten af butikken. En bedre tekst er "Produkter" eller "Shop". Det kender folk og ved at der er der de skal lede efter varerne.
På billederne af tæpperne er der placeret et tæppe pakket sammen oven på tæpperne. Det er en detalje der forstyrer øjet og forhindre en i rigtigt at betragte de fine tæpper. Mht. til tæpper er folk nok ret ligeglade hvordan de kommer pakket ind, de kommer alligevel hurtigt til at ligge i et skab.
På sidne om dig som firma bør der være et billede af dig. Noget jeg selv stadig mangler på mine egne sites :-(
Det er lækre produkter du har fundet dig.
Overvej om dine kunder lægger det samme i ordet Willy som denne ordbog: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=willy .
Endelig virker det som om du prøver at ride på to heste med dit sortiment. Ting til børn og ting til kvinder. Kvinder med børn vil nok ende med at købe børnetingene og ikke kvindetingene. Kvinder uden børn vil næppe føle sig hjemme på din hjemmeside pga. børnetingene. Så det kommer nok til at koste noget omsætning et eller andet sted.
Men i bund og grund fede varer du har fundet, og det er alfa og omega. Uden de rigtige varer går det ikke. Flot start :-)
Mvh Jesper