Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - input ønskes....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop åbnet www.oli-willy.dk men mangler input til at få gang i salget... Nogle idéer??? Jeg har investeret i "E-Pusher" som jeg vil kaste mig over så snart ungerne sover i aften, men indtil da ville det være fedt med gode råd fra eksperterne ;o)

Caroline

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:04

Hej Caroline

Øverst i menuen har du et pinkt der hedder "Udsalg". Mange forbinder det med nedsatte priser på varer der bare skal ud af butikken. Men det er samme varer som i resten af butikken. En bedre tekst er "Produkter" eller "Shop". Det kender folk og ved at der er der de skal lede efter varerne.

På billederne af tæpperne er der placeret et tæppe pakket sammen oven på tæpperne. Det er en detalje der forstyrer øjet og forhindre en i rigtigt at betragte de fine tæpper. Mht. til tæpper er folk nok ret ligeglade hvordan de kommer pakket ind, de kommer alligevel hurtigt til at ligge i et skab.

På sidne om dig som firma bør der være et billede af dig. Noget jeg selv stadig mangler på mine egne sites :-(

Det er lækre produkter du har fundet dig.

Overvej om dine kunder lægger det samme i ordet Willy som denne ordbog: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=willy .

Endelig virker det som om du prøver at ride på to heste med dit sortiment. Ting til børn og ting til kvinder. Kvinder med børn vil nok ende med at købe børnetingene og ikke kvindetingene. Kvinder uden børn vil næppe føle sig hjemme på din hjemmeside pga. børnetingene. Så det kommer nok til at koste noget omsætning et eller andet sted.

Men i bund og grund fede varer du har fundet, og det er alfa og omega. Uden de rigtige varer går det ikke. Flot start :-)

Mvh Jesper

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:25

Generelt en flot side - tillykke med den! Smile

Lige et par kommentarer:

Jeg synes, du bør have en forside, der viser børneprodukter - gerne med et exceptionelt godt tilbud.

Derudover er det i mine øjne en god idé, at du har ting til "Mor".

Jeg synes dog ikke, at det skal fylde forsiden med tasker og referencer til diverse gossipblade. 

Det bør nedtones, for det er vel mest børnetøjet, du satser på at sælge? Du kan fint nøjes med punktet, hvor der står: "Til Mor"

Jeg ville overveje et andet ord end "accessories" - måske "Sko & andet" eller lignende i stedet.

I jeres handelsbetingelser skriver I: Portoen for tilbagesending af returvarer refunderer vi ikke.

I skal tilbetale det fulde beløb+porto. Det siger loven.

I kunne evt. lave en konkurrence, hvor man kan vinde nogle af jeres flotte produkter.

Der kunne fint være en konkurrenceboks under boksen "tilmeld nyhedsbrev".

Det var lige nogle hurtige observationer fra min side.

Held og lykke med det hele! Smile

Fra Helsinge
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:46

Hej

Tak for inputs - jeg tager det hele til efterretning og 1000 tak for roserne ;o)

Jeg har imidlertid gennemlæst løbeloven og ledt på nettet for at finde ud af det med returret - det er der nemlig delte meninger om. Jeg fandt en vejledning fra Justitsministeriet om, hvad man kan skrive til kunden efter købet om dennes fortrydelsesret. 

"Medmindre andet er aftalt, skal De selv betale omkostninger (porto/fragt) ved varens tilbagesendelse. Har sælgeren i henhold til aftalen leveret en erstatningsvare, fordi den pågældende vare som helhed ikke kunne leveres, påhviler omkostningerne ved tilbagesendelsen dog sælgeren."

Se hele vejledningen her: http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/sager/internete-handel/fortrydelsesret-vejl/efterflg-opl/ Ovenstående er hentet fra punkt nr. 1.

Caroline 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:05

Lingu:
I jeres handelsbetingelser skriver I: Portoen for tilbagesending af returvarer refunderer vi ikke.

I skal tilbetale det fulde beløb+porto. Det siger loven.

Ordlyden er god nok i "Portoen for tilbagesending af returvarer refunderer vi ikke."

Hvis kunden køber for 100 kr, og der kommer 60 kr i fragt oveni ialt 160 kr, så skal i refundere de 160 kr hvis kunden fortryder. Koster det kunden 70 kr at returnere varen skal i ikke refundere dette. Stadig har i tilbagebetalt det fulde beløb (100 kr) + porto (60 kr).

Mvh Jesper

Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:07

Hej Caroline

Lækker side du har fået sat op. Jeg mener du har ret i at køber er forbeholt omkostningen ved returret. Ud over det syntes jeg du skal tænke på om der skal være en "tip en ven" ud for dine varer. Det gave stor forskel på min side.

- Henrik

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 21:17

Hej Caroline & Jesper

I har ret. Det er korrekt, hvad der står.

Jeg var lige lidt for hurtig på aftrækkeren. Sorry. Embarrassed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)