Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bortfalder reklamation / garanti ved ændringer på produktet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vidste ikke lige hvor jeg skulle finde svaret henne og efter et par søgninger som ikke har givet mig viden jeg skal bruge, så må jeg hellere spørge her.

Lad os sige jeg som kunde køber en bil, cykel, computer eller lignende. Og jeg efter købet vælger at den skal da have en anden farve, andre fælge, blæser et eller andet som ændre produktet.

Kan selvfølgelig ikke leverer produktet tilbage igen, hvis jeg har ændret det og fortrudt købet. Men hvis varen går i stykker og jeg har ændret på produktet (en ændring som ikke har noget med det der er gået i stykker at gøre). 

Lidt mere specifikt: Man lakerer cyklen i en helt ny farve (uden at splitte det hele ad) eller bilen lakeres og en støddæmper går i stykker et stykke tid efter. Altså helt uden relation til lakereingen.

Vil dette gå ud over reklamations retten på produktet hvis det går i stykker?

Jeg tænker selv at det er uden betydning hvis ændringen ikke har noget at gøre med det som er i stykker, men kan jo være at det har betydning :)

Hvad siger i kloge aminoer :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

At du har tilvalgt nogle ting til produktet, ændre ikke ved hverken garantien, reklamations retten eller lignende (garantien kan ændres, men så skal dette oplyses i forbindelse med tilvalget)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

At du har tilvalgt nogle ting til produktet, ændre ikke ved hverken garantien, reklamations retten eller lignende (garantien kan ændres, men så skal dette oplyses i forbindelse med tilvalget)

Takker for svaret :) Så blev jeg lidt klogere. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)