Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være en del af et større projekt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg leder efter et ambitiøst team til min startup ide. 

Kort om mig selv, så er jeg er en kreativ og idefyldt ung mand på 17, fra Midtjylland, som har haft gang i mange forskellige ideer og projekter, som gik ned. Men dette ide tror jeg meget på og tror på, at det kan blive stort. 

Jeg har været ude og snakke to gange på Nupark Holstebro om ideen. Det jeg fik af vide, at det er et stort og ambitiøst projekt og for en mand er ''umuligt'' og da jeg er mere af ide personen så skal jeg ude og skaffe mig et team, da det ville hjælpe mig meget med at realisere ideen og for at få byttet ideer til at få skabt et stort projekt. Jeg skal først få styr på tingende i omkredsen før jeg rigtig starter på selve ''produkt'' udvikling. 

Projektet handler om at hjælpe ordblinde, gamle, dem der lider af forskellige øjenstress og har det svært i hverdagende. Jeg leder efter iOS programmør med erfaring i Swift (Objective-C), til en app udvikling. Dette skal være mere end et app, men det er det vi starter med for, at ikke have gang i mange ting på en gang. Vil starte ud med at lede efter bare en programmør, men hvis du har interesse eller er god til andet er du stadig velkommen til at svare eller skrive en email til mig, så vi kan få snakket om det. 

Det jeg kan tilbyde til dig som har en interesse i at 'joine' mit 'crew', er hård og ambitiøst arbejde, hvor du kan være en del af en startup som har en stor projekt. Jeg kan tilbyde penge når vi er igang med projektet og jeg kan se at der er potentiale i vores samarbejde. 

Det jeg kan tilbyde selv, er lavning og styring af hjemmesiden, marketing og ide udvikling

Hvis du nu sidder og tænker, at du ikke vil pga. du ikke tror på projektet og er bange for at spilde dit tid på et projekt som ikke vil blive til noget / tjene penge, så er det fair, men der er en stor målgruppe i det hvor vi snakker op til 25% af verdens befolkning. 

Jeg håber på at høre fra jer. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er ikke udvikleren, du leder efter... men jeg tillader mig at give dig et par tricks og tips, eftersom jeg selv lige har haft en udviklerpost i udbud, og jeg har fundet en SUPER dygtig udvikler. Så ønsker du et par tips, som jeg brugte til at finde en udvikler, så læs med:

- begynd at teste. Snak med potentielle kunder eller brugere. Research. Forbered. 

- Bliv meget, meget konkret. Jo mere, du kommer med, jo flere udviklere vil springe på. Jeg havde været i gang i 6 måneder, og derved havde jeg bygget en prototype, som betød at flere udviklere hoppede med; de kunne se, at jeg havde proof-of-concept, så jeg ikke "kun" kom med ideen. Som du måske ved, er ideen ikke mange håndører værd. Smile1

Held og lykke med søgen. Skriv evt., hvis du mener, jeg kan hjælpe yderligere. Jeg håber, det hjalp lidt. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)