Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback for bygningsmaler hjemmeside med muligheder for at bestille malerarbejde online

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

jeg vil meget gerne høre jeres mening om vores hjemmesiden. Vi arbejde løbende i mange år på vores siden som har også fået nyt design nu i starten af året og vi selv synes den ser og virker helt fint, men vi vil gerne høre jeres mening  da mange af jer arbejde med hjemmesider, eshops, seo og designet, så måske i har nogle gode ideer til at lave siden endu bedre forhold til funktioner, design, funktionalitet, pålidelighed osv. 

Siden hedder: https://www.danmag.com/ 

PS: HVIS I SKAL MALES JERES LEJLIGHEDER, HUSE OG ANDRE BOLIGER VIL I SÅ BRUGE DENNE LØSNING FOR AT BESTILLE MALERFIRMAET? :) :) HVIS NEJ, HVORFOR? Wink Lad os høre om din mening.

Mvh Daniel Smile

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel.

Jeg kan give lidt feedback på designet :)

Synes det ser dejlig overskueligt ud. Der er blevet brugt pæne og tillokkende billeder - her tænker jeg især på siden "priser".
Kan også godt lide at jeres logo går igen, på forskellige måder i forhold til designet, f.eks. på siden "malerabonnement".
Det hele virker gennemtænkt og professionelt.

Farver i har valgt spiller også sammen fint. Siden er behagelig og giver mig ikke lyst til at 'smutte videre'.

Der er en "menu" til venstre der dukker op med titlen Kategorier.. Det er måske den ene ting jeg synes falder lidt ud i forhold til resten af sidens design. Kunne tænke mig at den rent visuelt var integreret lidt bedre. 

Mvh Jannik

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot, indbydende og intet dårligt at sige.

Teksterne er måske lidt for meget opdateret til god SEO, men det virker jo så også :-)

Så i skal bare male nogle huse...

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik, 

tak for fin kommentar,  vi skal se om der kommer flere input på venstre menu...  :) 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

ja præcise SEO er vigtigste for at få mere trakik :) 

Tak for din kommentatr.

Mvh Daniel 

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot hjemmeside. Virkelig overskueligt og nem at navigere rundt på.

Rent SEO Mæssigt vil jeg lige forslå at i tager et kig på de slovakiske, tjekkiske og afrikanske links der linker til jeres side og får dem fjernet. 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god feedback... :) 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

virkelig virkelig flot og overskuelig hjemmeside - meget nemt at få et overblik. Det eneste lille bitte bitte ting, skal være i bunden, det kan godt virkelig lidt uoverskueligt med "nyhedsbrev" "online hjælp" "ring mig op" osv. men som sagt det er små ting (hvis det overhovedet er noget)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak ,alle sammen for jeres kommentarer :) 

Jeg kunne godt tænkt mig at høre lidt mere om selve funktionalitet og selve bestilling proces :) 

Er der noget der kan giv feedback på dette?

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Udseende og funktionalitet har allerede fået mange kommentarer, så jeg holder mig til lidt grundlæggende SEO

Aalborg staves Aalborg. Nogle steder bruger I Å og andre Aa. Det bør staves ens - og rigtigt

Der er alt for mange sider - 192 ud af 224 mangler meta beskrivelse. Enkelte af dem er 301 Redirects, men ALT for mange mangler

21 browser sidetitler er ens - bør være unik hvis muligt

85 browser sidetitler er over 65 karakterer - medfører risiko, at de bliver reduceret til ca. 50 Mellem 55 og 60 plejer at være OK. Der findes ikke et fast tal, fordi der er forskel på, hvor meget de enkelte karakterer fylder - og den plds der er måles i px 

Alle har H1 - super

Flere H2 kan forbedre SEO

Yderligere strukturerede data kan tilføjes

Siden er for langsom - især på mobil

Og så lige en bemærkning vedr. backlinks - byznysweb.cz og flere lign. ser bestemt ud til at være rigtig gode, så dem skal I ikke slette

Mvh.
Niels 
Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)