Kære Aminoer, jeg vil meget gerne høre jeres mening om vores hjemmesiden. Vi arbejde løbende i mange år på vores siden som har også fået nyt design nu i starten af året og vi selv synes den ser og virker helt fint, men vi vil gerne høre jeres mening da mange af jer arbejde med hjemmesider, eshops, seo og designet, så måske i har nogle gode ideer til at lave siden endu bedre forhold til funktioner, design, funktionalitet, pålidelighed osv. Siden hedder: https://www.danmag.com/ PS: HVIS I SKAL MALES JERES LEJLIGHEDER, HUSE OG ANDRE BOLIGER VIL I SÅ BRUGE DENNE LØSNING FOR AT BESTILLE MALERFIRMAET? :) :) HVIS NEJ, HVORFOR? Mvh Daniel |
Hej Daniel.
Jeg kan give lidt feedback på designet :)
Synes det ser dejlig overskueligt ud. Der er blevet brugt pæne og tillokkende billeder - her tænker jeg især på siden "priser".
Kan også godt lide at jeres logo går igen, på forskellige måder i forhold til designet, f.eks. på siden "malerabonnement".
Det hele virker gennemtænkt og professionelt.
Farver i har valgt spiller også sammen fint. Siden er behagelig og giver mig ikke lyst til at 'smutte videre'.
Der er en "menu" til venstre der dukker op med titlen Kategorier.. Det er måske den ene ting jeg synes falder lidt ud i forhold til resten af sidens design. Kunne tænke mig at den rent visuelt var integreret lidt bedre.
Mvh Jannik