Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til en mail/betalingsløsning - når kunden har betalt, skal filer automatisk kunne ses af kunden - men IKKE før

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

nogen som kender et system, eller en løsning der kan gøre følgende, og gøre livet lettere for mig ? :)

Opgaven:
Når jeg sender en mails til mine kunder, må de ikke kunne åbne et "link" til den ydelse jeg har lavet før de har betalt via kreditkort - "linket" i f.eks. mailen må først blive aktiveret, når kunden har betalt for ydelsen... når kunden har betalt (tænker det skal være via en betalingskort løsning) skal linket aktiveres, og kunden skal kunnehente deres ydelse, de har betalt for.

og så skal der også gerne være en faktura til kunden, når der er betalt - altså så der er styr på det også :)

og kan det så også bogføre i et regnskabsprogram, for og gøre det helt nemt for mig, bliver jeg endnu mere glad :)

dette skal gerne være med til at gøre det "lidt" nemmer for mig, og sikre mig jeg får mine penge omgående for mine ydelser...

men jeg ved ikke om der er et system m.m. der kan håndtere dette ? måske Mailchimp eller et andet system kan ? :)

ser frem til og hører om nogle kender til dette - eller kan guide mig i hvilken retning jeg skal gå.

håber i forstår casen :) eller sig endelig til.

Vh
Jacob

 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske kan du lave det med wordpress+woocommerce+måske booster plus til woocommerce.

jeg vil mene du kan lave det som et virtuelt produkt, som der først er adgang til efter betaling - men det tager noget tid at sætte op. Med Booster plus kan du lave en masse forskellige indstillinger til woocommerce - bla. automatisk faktura via mail, evt auto faktura når du sætter salget i gennemført salg?

Benytter du bankoverførsel - kan du nok ikke komme uden om lidt manuelt tjek vedr. betalingen.

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for info :) det skal kigges på - håber andre kan hjælpe også ? :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system bruger ?

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemme side bruger wp.

Men tænker om man ikke bare kan gøre noget via mail.

Eks:
Jeg sender dem en mail hvor der er et link som først kan åbnes når der er betalt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)