Jeg har en rigtig god ide, der har haft rigtig stærkt investor-interesse (50 mio. for 49,9%), men den interesse blev desværre forhindret, da der var andre og mere modne virksomheder der krævede investorens interesse, og han derfor ikke havde tid og plads til at gå ind i seed-stadiet af min ide.
The financial product is as a working title named “Andelsfinansiering”. It can best be described as taking the most competitive concepts from housing loans, mortgage deeds, social media and the cooperative movement, mixing it all up and taking it in to the 21st century with an online, crowd based financing and investment platform that makes it cheaper and easier to be both a home owner and investor. I also have a strong advisory board. The advisory board consists of:
Former IT-director in Saxo Bank. Will provide key insights into the development of a financial platform. Former director of a fintech company, that was sold for 180 mio dkk. Will help with business development and strategy. Owner and founder of IT-consulting firm. Has a substantial international network in the IT-sector.
I have everything ready to take this to new investors (pitch, budgets, marketing plan, business plan), but I need one last thing – a strong team.
Thank you for your time and interest. Eksemplerne på uddannelser er ikke krav, men jeg skrev i nogle netværk, hvor de her kompetencer var til stede. Mindre kan også sagtens gøre det, så længe du kan kode en hjemmeside, eller har finansiel erfaring. Det jeg lægger allermest vægt på, er dit engagement og drive :) |
Så basically det du vil lave er en kickstarter for huslån?
Nice ide den tror jeg at jeg hapser (hehe just kidding har mine egne ideer.)