Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - meget plads + cronjob + Flere FTP konti

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja det lyder mærkeligt?
Nas duer ikke desværre - det er undersøgt :-)
Har fundet bluehost.com - det virker til at de vil kunne bruges :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ipftp:

Har fundet bluehost.com - det virker til at de vil kunne bruges :-)

Alle udbydere med "Unlimited" plads, skal du læse Terms of Service utrolig godt, især hvis udbyderen er amerikansk - f.eks, hvis du bruger deres webhoteller til andet end webindhold, kan de til enhver tid lukke for webhotellet, samt hvis du bruger mere end 200.000 inodes (200k filer), så forholder de sig også retten til at opsige webhotellet.

Evt. læs https://www.bluehost.com/terms/user-agreement

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja det har jeg fundet ud af, men hos Bluehost.com kan man købe et cloud hotel og her er lidt friere rammer - jeg har chattet med deres support og iflg dem burde det ikke være et problem.

Det sjove er faktisk at jeg mest skal bruge meget plads og HD plads er de senere pr blevet meget billigt, men der er ikke rigtig nogen dk host der kan tilbyde meget plads uden det koster forholdsvis mange penge - plads kædes sammen med meget trafik :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ipftp:

Det sjove er faktisk at jeg mest skal bruge meget plads og HD plads er de senere pr blevet meget billigt, men der er ikke rigtig nogen dk host der kan tilbyde meget plads uden det koster forholdsvis mange penge - plads kædes sammen med meget trafik :-)

Plads er billigt hvis du tænker spinning diske ja - SSD plads (som mange tilbyder idag) er stadig dyrt, især når man skal gå efter enterprise grade hardware, køre med en form for raid eller replication, backups over en længere periode.

Den ene gigabyte man som kunde gemmer på sit webhotel kræver en hel del mere kapacitet end den ene gigabyte, enten har du 1 eller 2 replicas, fuld backup af dataen + alle ændringer der foregår, så ja, plads er billigt, men de systemer man har ekstra koster også.

I danmark eller EU generelt faktisk - er hosting mere lige til end det er i f.eks USA, du vil finde en række udbydere i USA som måske nok er billige i form af plads, men har en eller anden klausul et eller andet sted med at enten kan man have et maksimum af filer, kan ikke bruge det til det ene eller det andet, eller at hvis man bruger mere end X gigabyte bliver der ikke taget backup af ens data.

Bluehost will not attempt to back up accounts that exceed 50,000 files or 30 Gigs of space for any reason.

Det er meget sjældent du ser det ved en dansk/europæisk udbyder, det gør også at udbydere som faktisk forsat af datamængden tager backup, vil have en højere omkostning per gigabyte data kunderne gemmer.

Men i bund og grund, en udbyder har oftest langt flere omkostninger end bare diskens pris Smile

Og fra min erfaring (kender en hel del til hosting industrien i både EU og USA), EU virksomheder er generelt mere efter kvalitet end mange amerikanske udbydere, så hardwaren er også derefter. Kigger du i europæiske datacentre vil du ret ofte se highend hardware, hvor hvis du kigger i et datacenter hos en US shared hosting udbyder vil du finde tower servere med consumer bundkort, CPUer eller diske - det sænker prisen, og kan påvirke kvaliteten gevaldigt.

Men det kommer selvfølgelig an på hvad man går op i.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - jeg er helt med på hvad du mener og jeg ville måske aller helst køre med en VPS, men jeg har ikke serverkendskaben der skal til :-(

Jeg må kigge lidt videre - eller se om jeg vil prøve bluehost?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke Siteground ud, de er super gode og til gode priser og de har en eminent fantastisk support, du kan vælge mellem en US eller Europæisk server

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nu fundet en host som tilbyder meget plads i forhold til prisen, et canadisk firma Frantech.ca - det virker som om man kan vokse her stille og roligt :-)

Man kan teste dem for 2UDS/md - kun med 20 gb, men hvis det fungerer som det skal kan man opgradere - jeg er igang med at teste :-)

Tak for hjælpen til jer alle indtil nu :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)