Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email lister?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, vil hører om I ved hvor jeg kan få fat på en liste over håndværker/snedkere osv. indenfor træindustrien ?

Har ikke selv kunne finde nogen steder på nettet hvor jeg kan se virksomheders mail andet end på fx. krak hvor det måske kun er hver 4. firma/person der har en mail adresse..

Er det evt. noget man skal købe sig til ? Og evt. hvor henne?

// Anders

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 09:21
At sende en email (også til firmaer) med salg for øje er desværre ikke lovligt uden forudgående tilladelse fra e-mail-adressens ejermand. Ligeledes kan disse samtykker heller ikke sælges på tværs af virksomheder i Danmark. Du vil derfor nok få ganske svært ved at købe en række adresser med et lovligt samtykke, som du kan sende ud lovligt til her i Danmark. Der skal nok være en række virksomheder der gerne vil forsøge at sælge dig en liste, men under alle omstændigheder kan samtykket ikke "rejse" på tværs af firmagrænser, da et samtykke gives specifikt til en virksomhed og det altid er ejeren af e-mail-adressen, der bestemmer om samtykket må "flyttes" til et nyt firma. Derfor skal ejeren af e-mail-adressen altid spørges hver gang et samtykke skal "flyttes" til en ny virksomhed. Det gælder også selvom det bare er mellem datterselskaber eller lignende interne "overleveringer" mellem juridiske enheder.
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:28

Okay...  Jeg har hørt nogen snakke om at man kan trække data'er ud fra krak via et script.. er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vejen?

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:01

Web-dirct er et super system til at fiske adresser og andre gode oplysninger. Nogle bibloteker har købt adgang, ellers kan du nok få hjælp hos dit lokale erhvervscenter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)