Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener et callcenter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

En ven og jeg har gået med tanken om at starte et callcenter!

Vi har dog nogle spørgsmål, som vi ikke helt kan finde svaret på..

-Hvad tjener et callcenter, hvis vi snakker salg af telefoni?

- Hvilke udgifter skal vi være forberedte på?

- Hvordan finder vi kunderne, er det bare at ringe og tilbyde det?

Tusind tak på forhånd!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For det første er det naturligvis komplet umuligt at svare, hvad er callcenter tjener. Det afhænger selvfølgelig af størrelse og meget, meget andet. Men umiddelbart kan der være tale om provision, hvor I får xx% pr. salg. Dette foretrækkes af mange virksomheder for at motivere jer; no cure, no pay. Men med salg af telefoni er der mange muligheder.... personligt har jeg en bekendt, som får 100% af de første 3 måneder, hvis en kunde køber et abonnement. Det kan gøres, fordi virksomheden med abonnementet ved, at langt de fleste af deres kunder er kunder i længere tid, hvorfor det kan nå at betale sig hjem. 

Udgifter kommer igen an på mange ting; umiddelbart er telefoner og callsystem oplagte omkostninger. Skal I have kontor? Skal I ansætte nogle? Vil I markedsføre jer? Have hjemmeside? Alt sammen noget, der vil påvirke mængden af omkostninger.

Og mht. at finde kunder, så kunne en mulighed være at ringe til dem, ja. Specielt dem, hvor I har set, de har udtrykt interesse for et callcenter; fx her på Amino eller i diverse facebookgrupper. Ring dem op og sælg; her er produktet din virksomhed, du skal sælge, og er du en dygtig sælger, er det intet problem - og du virker som en fremragende sælger, hvorfor det formentlig intet problem bliver. Smile1

Held og lykke med det. Mange nystartede søger et callcenter, der er fleksibelt, så jeg tror, I har fat i noget. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)