Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bog om CSS og webdesign

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps, havde fundet din adresse

Ja, vi havde vist lige en kort mailkorrespondence ang. hosting i sidste uge. Men Scannet....? puhhaaaaaa...... de plejer at være dyre Wink

Om vi kan strikke noget sammen der kan måle sig med Gigahost ved jeg ikke. Prisen kan vi ikke matche, men vi kan tilbyde dig plads på servere der absolut ikke har så mange webhoteller liggende som jeg gætter på Gigahost har.... og så selvfølgelig med MS SQL 2005 og ASP.NET framework, men jeg kunne forestille mig at du mere er PHP-mand ud fra hvad jeg kan finde på din hjemmeside... Så det kan godt se ud som om vores "produkt" nok ikke lige er tilpasset dig, men man skal jo aldrig sige aldrig :) 

Anders Lund
LAIT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:01

Anders Lund:

jeps, havde fundet din adresse

Ja, vi havde vist lige en kort mailkorrespondence ang. hosting i sidste uge. Men Scannet....? puhhaaaaaa...... de plejer at være dyre Wink

Mer end det .... men jeg tror nu de er stabile og hutige

Ja du har ret jeg har brug for PHP - jeg kunne ellers godt tænke mig en afløser for Gigahost

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 23:08

Vi kan sagtens hjælpe med PHP-hosting også, men vi kan og vil ikke matche priserne som mange af de store udbydere kører med på deres overfyldte servere. Vi kan derimod tilbyde tilpasset hosting med god performance, oppetid og service.

Hvis du er interesseret i at snakke videre om et evt. samarbejde her, så skriv eller ring endelig..

Mvh Anders

Anders Lund
LAIT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:56

Morten_P_Andersen:

Ja du har ret jeg har brug for PHP - jeg kunne ellers godt tænke mig en afløser for Gigahost

Hvis du evt mangler hurtig og stabil webhosting, kan det helt klart anbefales at benytte Linux som et operativ system. Jeg vil evt. gerne byde ind det webhosting du skal bruge. Nu når du er php-mand, syntes jeg du skal tjekke hastigheden, på serverene fx http://dk2.php.net eller http://mysql.mirrors.webname.dk

Jeg vil give Anders helt, ret i at Gigahosts priser er svære at konkurre med, eller retter sagt ikke værd at konkurre med - jeg syntes stabilitet, hastighed og support frem for alt. Hvis du måtte være intresseret er du velkommen til at kontake mig på jh@webname.dk eller på 42 80 80 60. Du kan evt. tjekke www.webname.dk for generel info.

Håber du finder den rette hosting-samarbejdspartner. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:08
Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:07

Hej Morten,

Jeg kan anbefale dig at overveje følgende bøger

• Bulletproof Web Design og Web Standards Solutions af Dan Cederholm
  • Eric Meyer on CSS af Eric Meyer (Hvem ellers? Smile)
  • Designing With Webstandards af Jeffery Zeldman

Der skulle i hvert fald være til et par timers læsning. Har selv haft stor glæde af disse bøger.

De kan alle købes via amazon.co.uk 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 11:13

Hej Jan

Tak skal du ha´

Dem vil jeg bestemt se på. Eric Mayer´s hjemmeside har jeg brugt flittigt - han er dygtig.

Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:16

Morten_P_Andersen:

Hej Jan

Tak skal du ha´

Dem vil jeg bestemt se på. Eric Mayer´s hjemmeside har jeg brugt flittigt - han er dygtig. 

Det er han helt bestemt. Faktisk har han også udgivet en bog med titlen "More Eric Meyer On CSS", som er en efterfølger til "Eric Meyer On CSS". Men den har jeg desværre ikke selv fået læst endnu - Men den er der garanteret også en masse gode ting i :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 23:37

Var lige inde på Amazon.com for at bestille "More Eric Meyer On CSS" ..... nu kan jeg måske læse den før dig Big Smile

Tak for tippet 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)