Kære iværksættere - vi har brug for et godt råd - håber I kan hjælpe!
Vi er et lille team der brygger på en cross-platform service (så som AirBNB, Todoist, Slack osv.) der skal fungere på flest mulige kombinationer af desktop maskiner / mobilenheder og styresystemer.
Vi har fint fat i udviklingen af vores system men har brug for at finde en god løsning til at oprette og holde styr på kunder/abonnementer. Vi forestiller os at der må være mange der har stået med et tilsvarende behov og at der måske findes et godt system vi kunne læne os op af.
eWay-CRM, som jeg representerer, er bygget inn i MS Outlook, slik at du kan utføre alle dine CRM-oppgaver i Outlook. Dersom du allerede har investert i MS Outlook så kan det være fornuftig å vurdere dette systemet.
eWay-CRM har en utgave som heter Free. Den er gratis, for 1 bruker, med en begrensning på 200 MB lagringsplass på vår server. Det kan være nok for en kundedatabase i en oppstartsfase. Skulle du senere få behov for mer plass eller andre moduler (og det håper vi selvfølgelig at du får), så kan du enkelt oppgradere til Premium. Det vil koste deg NOK 230,-/bruker/måned. Da er 10 GB lagringsplass, support, oppdatering og backup inkludert.