Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søges forhandlere til ny type overflade behandling der tørrer på 3-5 sekunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

LINE-X Danmark har agenturet på en speciel type maling der tørrer på 3-5 sekunder og ekstremt slidstærk. og min bror og jeg har de sidste 4 år selv solgt og udført maleropgaver med dette fantastiske produkt og har malet på alt fra boreplatforme til varevogne. 

Vi har i den sidste tid kunne mærke en øget efterspørgsel på vores produkter og leder efter forhandlere til at udbygge vores netværk af forhandlere. vi har set at vores kollega i England har kunne etablere 20 succesfulde LINE-X forhandlere på de sidste 2 år og vi håber derfor at vi kan kopiere deres succes.

så hvis i selv er... eller kender: autolakererer , industrilakerer eller personer der er interesserede i et nyt og spændende produkt så kontakt os for mere information og vareprøver.

i kan læse mere på vores hjemmeside www.line-x.dk  eller den amerikanske www.goline-x.com

Med Venlig hilsen

 Kasper Helger

 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej´

Hvor meget kan det holde til og hvor længe er det om og hærde helt op......?????

Mvh Diesel

Fra Brøndby
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DIesel

vi har en del forskellige produkter , men LINE-X produkterne der bliver sprøjtet på er tørre på 5-15 sekunder.

hvad ting kan holde til er jo svært at give et præcist svar på da det afhænger af hvad belastningen består af, men

LINE-X coatings har levetids forlænget arbejdsområder offshore med 6 år sammenlignet med en traditionel påført maling.

vores produkter er MEGET slid og slagstærke, det flækker ikke selvom du slår på det med en hammer.

Har du noget du tænker på ? 

du kan evt ringe til mig på 39303388

 

med venlig hilsen

 

Kasper Helger

LINE-X Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)