Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion i danmark

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa! Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg står og skal til at lave en tøjkollektion og jeg vil så gerne have det produceret og trykt i Danmark, men jeg kan ikke finde noget på nettet. Kender i et sted? 

det skal være god kvalitet og det skal ikke være en almindelig "trykker" med færdigproducerede t-shirts. Jeg har selv design og print, det skal bare produceres. 

Venæigst Nicoline 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline,

Jeg kan godt forstå dig, men skal informere dig om, at der kun ligger 1-2 systuer tilbage i Danmark.
Der er et i Silkeborg, men vi snakker en timepris, som ligger i den høje ende - mener stadig de heder "Tone".
Tidligere har der været et firma i Sunds, som jeg ikke kan huske om det stadig eksistere, i så fald ikke, så er der en privat kvinde, som måske kan være til hjælp. Eventuelt søg på Facebook gruppen med Sunds og Omegn.

Nu designer jeg selv, og får produceret i udlandet, og til priser, som gør at jeg stadig får kvalitet og kan give konkurrencedygtige priser.
Jeg vil derfor anbefale dig at søge mod Polen eller Litauen, hvor du kan finde glimrende systuer og få skarpe priser, som gør at du kan komme godt fra start.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)