Ravn, jeg har ikke brug for at blive skolet...og så ved du intet om hvad jeg går og tror !!! jeg kender godt til alle problemerne, og som jeg skriver i mit indlæg søger jeg en kontakt til vietnam, ikke en masse snak om andet sådan set, håber ikke jeg blir for grov mhv bkristensen |
Ravn:Trist at høre at du har haft problmer, hvordan gik det med den sending T-shirts du skulle have hjem?
Men på den anden siden er det ikke noget under at du og andre har haft problemer mht. produktion i østen. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan folk kan forvente at det skulle gå godt, når man i bund og grund intet begreb har om tekstilproduktion/råvare/ kvalitetskontrol/ lovgivning / told . . . osv.
Tjah, men var så heldig at have kvalitetskontrol, så dem med fejl (ca. 10 %) nåede aldrig til DK. 5 dage efter havde de rettet alle fejl, og jeg har faktisk modtaget første sending i weekenden... Alt levede op til mine forventninger, og kvaliteten er helt i top!! Fed fornemmelse!
Dog ved jeg aldrig, hvordan jeg skulle have løst mine problemer, hvis jeg ikke havde været derovre. Min familie er pt. også bosat derovre i 9 mdr., så de har hjulpet mig en del. Bare at skulle forkare, hvordan tingene skal se ud, ville i mit tilfælde have været umuligt pr. mail!
Foreløbigt har jeg kun fået lavet lidt hjemmeoptagelser, men jeg skal snarest ha' taget nogle prof. billeder til hjemmeside, flyers o.lign.
Og ja nu venter der bare en masse salgsarbejde!