Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B salg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.
Er der nogen som har gode forslag til salg b2b?
Har i nogle gode metoder? Jeg har et attraktivt produkt i forhold til konkurrenter, men hvordan kommer budskabet ud?
Har prøvet at finde et Call center, men det har desværre ikke været muligt, da jeg udelukkende Er interesseret i en provision aftegning.

Tænker der må findes andre muligheder?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Start med at være total skarp på din målgruppe. Hvem køber dit produkt? Store eller små virksomheder? Moderne beslutningstagere? Osv., osv...

Dernæst skal du vælge en markedsføringskanal. Jeg valgte Facebook, hvor jeg med fremragende succes fik lavet en animationsvideo, jeg kunne bruge.

Mht. telefonsælgere kan det være et godt tiltag. Her har jeg også haft god succes, og jeg er faktisk i snak med nogle for at oppe min indsats på den front. Men det kommer an på branchen; er det et simpelt produkt, der kan forklares hurtigt over telefonen?

Slutteligt vil jeg anbefale dig at tage fat i de store fisk. Store kæder eller lig - en stor ordre kan være fremragende.

Held og lykke! For mig handlede B2B-salg blot om at knække koden. Smile1

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Håndværkerbud:

Hej alle sammen.
Er der nogen som har gode forslag til salg b2b?
Har i nogle gode metoder? Jeg har et attraktivt produkt i forhold til konkurrenter, men hvordan kommer budskabet ud?
Har prøvet at finde et Call center, men det har desværre ikke været muligt, da jeg udelukkende Er interesseret i en provision aftegning.

Tænker der må findes andre muligheder?

Du er meget velkommen til at skrive til mig, da jeg måske kan hjælpe dig i gang. 

Det kommer afhænger dog af branchen, målgruppe og selve produktet om jeg kan hjælpe, men det koster ikke noget at skrive til mig. 


Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at ringe til mig på 4275 4992 så ser vi om vi kan finde en løsning til dig.

Mvh. Alex

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Fra  C&T Telemarketing Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Du kan give mig et kald på 42202544, så kan vi se om vi kan finde en løsning. 

Mvh Martin Trosborg

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Håndværkertilbud,

Et godt sted at starte, er der hvor konkurrencen er, og dem, som elsker at handle med danskerne og deres produkter.

Besøg www.handelsvertreter.de og skab et overblik ved at søge netop efter dit produkt og potentielle samarbejdspartner, til at sælge dit produkt.

Sørg naturligvis for at have en plan og en prototype/samples. :-)

Pøj pøj med salget :-)

Andi

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super godt indlæg og jeg læser din "frustration"

 

Set fra en sælgers synsvinkel er det svært at udregne en provision på et produkt som man ikke har solgt, derfor tilbyder de fleste af os som arbejder med Telemarketing på et seriøst plan, at man køber/investere i en mindre ”testperiode” med formålet at;

Sikre det er rentabelt for begge parter, inden man investerer for meget tid og ressourcer, og for at sikre at provisionsaftalen er gangbar også ude i fremtiden.

 Du er velkommen til at læse mere om de værdier som jeg arbejder med indenfor telesalg og mødebooking.

www.phoner2support.dk

 

Med venlig hilsen

Jannich Rindom -Ejer -  MasterClass i Salg & Markedsføring (KAM)  

Phoner2support ApS og Rindom & CO. Consulting ApS 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)