Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd omkring leadgenering/opsamling til mailister!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har gennem de sidste par år benyttet mange forskellige bureauer i forbindelse med leadgenering/opsamling til mailister. Oplevelserne har været meget forskellige, men desværre flere negative end positive. Jeg bliver tit og ofte præsenteret for den samme salgstale " vi levere kun kvalitet, og kan gøre det billigere end konkurrenten". For mig virker den her branche omkring leadgenering, som lidt af pistolsælgermarked. Formålet med mit indlæg er at høre andres erfaringer, råd og anbefalinger. Jeg er på udkig efter seriøse bereauer, som overholder regler og lovgivning. Hvem er dygtige, kan levere god kvalitet, til fornuftige priser ?

Jeg vil også gerne høre om tips og tricks til andre måder, hvordan leads kan opsamles. Hvad virker ? Jeg overvejer at sætte mere fokus på Facebook, men jeg har på nuværende tidspunkt ikke kendskab nok til værktøjerne bagved. Skal man hyre et bureau til at stå for Facebook, eller skal man tage nogle kurser ?

Ser frem til at høre jeres råd!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickolai:
Jeg vil også gerne høre om tips og tricks til andre måder, hvordan leads kan opsamles. Hvad virker ? Jeg overvejer at sætte mere fokus på Facebook, men jeg har på nuværende tidspunkt ikke kendskab nok til værktøjerne bagved. Skal man hyre et bureau til at stå for Facebook, eller skal man tage nogle kurser ?

Ser frem til at høre jeres råd!

Hej Nickolai

Der er mange måder at opsamle leads til e-mail lister. Hvis det skal være høj kvalitet, så kræver det arbejde

Der er den helt klassiske med en pop-up på en hjemmeside. Du kan også vælge at indlejre en lead formular på en blog ligesom eksemplet her. Alternativt kan du lave lead ads annoncer på Facebook eller du kan lave en dedikeret landingpage til formålet og drive trafik til denne. Det vil kræve at du tilbyder en form for værdi den anden vej - hvilket kunne være en e-bog eller lignende.

Der er mange muligheder. Ofte handler det om lidt fantasi og den rette strategi.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Som Simon er inde på er der mange måder.

Det kommer meget an på din branche og målgruppe. Når det skal være kvalitet vil jeg anbefale en lead-magnet - ebog, webinar, kursus - eller en landing page med mere info og kontaktformular.

Der kan benyttes lead-ads på Facebook og landing-pages til opsamling af leadsene.

Derudover er der pop-ups på hjemmesiden, welcome-mat og andet som kan hjælpe dig til at opfange leads.

Det kommer meget an på målgruppen :)

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)