Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler meninger om webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!
Jeg har endelig fået sat min webshop op! Men som så mange andre måske, så kan man godt blive blind på de små fejl, når man sidder time efter time og arbejder med det samme. Derfor vil jeg høre om der er nogle der kunne komme med noget konstruktivt, i forhold til funktionaliteten og opsætning. Alt skrift og alle billeder, er endnu ikke blevet tjekket igennem, og mangler stadig bearbejdning. Men kom gerne med alt konstruktivt!

Webshoppenwww.DanskTid.dk

På forhånd tak!
- Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24

Hej Kasper - jeg synes shoppen ser indbydende og overskuelig ud, god sorteringsfunktion på produktoversigten. Hvis jeg skulle sætte fingeren på noget: jeg synes ikke at ballonerne på det store billede og de mange tilbud giver den helt rigtige stemning. Jeg ville foreslå nogle closeup billeder af lækre designdetaljer, modeller med ure til det store billede på forsiden. Et par småting: billede øverst til venstre (Seeker) linker til Prestashop. Faber logo står uskarpt på kategorisiden. Helt og lykke med shoppen :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:43

Hej Kasper

Jeg synes det er en rigtig fornuftig side, taget i betragtning af at det er første gang du har sat shoppen op.

Her er min personlige feedback:

1. Lav en mere charmerende indkøbskurv

2. Fjern social buttons, print og "send til ven" på produktsiderne. De forstyrrer efter min mening.

3. Sæt nogle USP'er op i headeren. Hvad er fordelene ved at købe ved dig?

4. Tlf nummeret virker til at være forkert

5. Hvor står leveringstiden?

6. Hvor kan jeg læse om returnering?

7. Hvor længe gælder returretten?

8. Jeg ville lave søgefeltet mindre, så den ikke er så tæt på logoet

Jeg faldt lige over nogle af dine produkttekster. Jeg synes denne tekst virker lidt bizar og måske ikke helt så velformuleret. Hvis jeg skulle bruge 1000kr på det ur, ville jeg nok have valgt en anden butik:

"Super ur fra Faber i Aabenraa, nede i Sønderjylland. En ur producent som går op i dansk design, som virkelig bliver karakteristisk i enkeltheden og urets Slim-designede urkasse."

Ideen er super god med at sætte fokus på de danske ure og brands, så derfor spiller produktbeskrivelsen en kæmpe rolle.

Held og lykke med shoppen! Super dejligt at se en ung iværksætter der er kommet ud over rampen. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)