Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at finde en Co-founder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

God formiddag folkens!

Søger du en partner med bestemte egenskaber til en forretningsidé eller ønsker du at tage del i et projekt med dine kompentencer og evner?

Hvis du kan se dig selv stå i sådan en situation eller kender en der gør, vil vi meget gerne i kontakt med dem eller dig.

kommenter gerne på opslaget eller skriv til os på webcofounder@gmail.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:35

Jeg tror at du får mere held hvis du skriver mere detaljeret om hvilke egenskaber og kompetencer du snakker om

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:41

Niels Henriksen:

Jeg tror at du får mere held hvis du skriver mere detaljeret om hvilke egenskaber og kompetencer du snakker om

Han er på udkig efter folk, der leder efter andre, som i et matchmaking bureau. Derfor kan han jo ikke gå i dybden med kompetencer og egenskaber.

Men han spørger om andre står i situation, som leder efter specifikke egenskaber og kompetencer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:46

Dimitri Gogios:
Han er på udkig efter folk, der leder efter andre, som i et matchmaking bureau. Derfor kan han jo ikke gå i dybden med kompetencer og egenskaber.

Ja det ser jeg, men for at det skal have indhold så bør man jo søge efter specifikke egenskaber. Man stiller sig jo ikke op på Strøget med et stort skilt "Jeg søger dig hvis du kan noget"..... kan hvad?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 12:14

Hvilke egenskaber - leder du efter? 

Tilmeldt 10. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:54

tak for interessen, jeg skal prøve at være mere specifik. Jeg søger ikke selv nogen personligt. Jeg søger folk der står i den situation jeg beskriver.

mvh. jonas

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 21:16

Som Dimitri så rigtig skriver, så er der ikke tale om, at vi søger efter specifikke egenskaber. Vi matcher folk gennem en platform, så det er i bund og grund ligegyldigt om du er grafiker, programmør, håndværker, astronaut eller noget helt andet. Vi vil blot gerne høre fra folk, hvis der er nogen, som har en ide eller gerne vil være tilslutte sig en som med aktør. Vi hjælper således blot folk med at finde det de søger, om det er en ide eller en medejer er jo op til den enkelte.

Jeg håber det skabte lidt mere afklaring :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)