Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger impotører

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen virksomhed, men mangler forslag til impotører eller steder i f.eks. kina osv. af: LED-pære, sex legetøj, forskellige former for gadgets til Ex. Køkken og badværelse, og elektronik osv. 

Håber i kan hjælpe 

Fra Smørum
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, det er lidt af et åbent spørgsmål. Der findes et hav af producenter, forhandlere og forskellige dealere i Kina. På godt og ondt. Jeg vil klart anbefale dig at holde dig langt væk fra LED markedet. Det er et svært markedet, og rigtig mange danske virksomheder har lukket det sidste år. De store herhjemme er simpelthen for stærke. Så med mindre du har noget helt specielt, så lad det ligge.

Elektronik markedet er naturligvis spændende - men igen skal du enten finde din egen niche eller også risikerer du igen, at blive ramt af IKEA, Bauhaus, Netto, JYSK, og alle mulige andre har fundet det samme til en endnu bedre pris. Så du bliver nødt til at være lidt mere specifik hvad du søger..

Der findes nogle søgesider, som www.alibaba.com eller http://www.made-in-china.com/ hvor du kan finde ALT... Men du har ikke en chance for at vide om de er producenter, forhandlere eller hvad de er. Du skal med garanti også betale forud for dine varer, så se dig for..

Håber ikke jeg skræmmer dig, men har handlet med østen i knap 20 år, og har selv 5 mand ansat i Hong Kong, som står for hovedparten af arbejdet når vi skal finde nye leverandører. Jeg er indenfor elektronik industrien og kender derfor ikke noget til sex legetøj, og diverse gadgets, men tænker, at principperne er det samme.

Bottom line er, at hvis du skal have succes skal du enten finde noget, som ikke rigtig er kommet til markedet endnu eller også skal du virkelig have en super salgskanal. Rigtig mange brænder inde med en masse varer, fordi de tager et sats og køber et parti hjem uden at have set sig for.

Håber du kan bruge det til noget - uanset hvad, så held og lykke.

Fra Nyborg
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Fyns IT Service Nordic-Distribution Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)