Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man få produkter til eksponering på ens blog?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er en 17-årig pige, der har besluttet sig at starte en blog, samt fokusere på at eksponere high end modeprodukter (også på min Instagram profil)  , idet jeg finder dette produktsegment interessant. Men hvordan skaffer man produkter/kunder som man kan markedsfører. 

Med venlig hilsen

Sophia  

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophia - nu sidder jeg i den "anden ende" og søger bloggere, og måden jeg finder dem jeg ønsker at bruge er ved at se på "hvad giver det mig den anden vej"

For mig er det vigtigt at målgruppen for din blog/IG matcher det klientel shoppen måtte ha. f.eks hvis du har en butik der sælger lamper, nytter det ikke noget hvis den blogger du hyrer er en livsstil eller fitness blog f.eks.

Nu sælger jeg plakater, og søger derfor efter bloggere der gør sig i boligindretning da mit produkt derfor kan falde ind naturligt i det univers de i forvejen skriver om.

MEN ! - der er rigtig rigtig mange der blogger, og rigtig mange med instagram profiler og det kræver en vis mængde followers og inden for mit område kræver det at folk kan finde ud af at tage gode billeder. 

Så mit bedste bud er at få  bygget noget indhold op med gode tekster og endnu bedre billeder. eksponer allerede nu, gratis nogle af de modeprodukter du kan se dig selv arbejde sammen med og tag dem evt. i dine ig-posts. Følg dem der inspirerer dig, og følg nogen af de andre der laver det du ønsker. Og engager dig med den målgruppe inden for dit område, og når du har en tilpas mængde followers og har bygget en god blog/instagram profil op så vil jeg mene butikkerne kommer til dig, og ellers har du muligheden for at opsøge butikkerne uden at blive afvist pga. manglende indhold. 

Der findes også grupper på facebook (bla. "jeg søger en blogger") hvor firmaer skriver inde om hvad de søger, og så kan bloggere ellers "byde ind" med hvad de nu har. - 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophia

 

Du kan starte med skrive om de produkter du synes er interessante.

Det betyder at du selv skal investere nogle penge for at komme i gang.

Ellers er der ikke nogen nem vej til at få en succesfuld blot.


1. Opret en blog på en blogging platform

2. Sørg for at du senere kan rykke din blog til sit egen domæne

3. Skriv nogle indlæg om de emner du ønsker at ....

4. Skriv nogle flere indlæg om...

5. Gør dig bekendt med hvad søgeord er og SEO kan gøre for din blog

6. Skriv nogle flere indlæg om...

7. Følg de mest prominente bloggere i Danmark - men kig også på udenlandske blogs

8 Skriv nogle flere blogindlæg om .....

 

God arbejdslyst!!

 

René

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)