Hej Alle!! Da jeg selv har problemer med at introducere nye folk til min forretning, har jeg forhørt mig hos andre networkere om hvad der hæmmer dem i deres forretninger. Og gæt engang hvad der var det mest hyppige svar... ja .. "jeg er ikke god til at skaffe nye folk, jeg kan vise forretningen til". Derfor tænker jeg, at vi måske alle sammen kan lære noget af hinandens introductions-historier. Så hvis du har lyst må du meget gerne skrive hvordan du blev introduceret, eller måske om hvordan du har introduceret nogle af dine folk. Lad mig begynde med min egen historie:
Jeg har altid ville være selvstændig, så da jeg hørte at min bror havde startet en internet forretning, tøvede jeg ikke med at kontakte ham for at høre hvad det drejede sig om. Han forklarede mig at det var en webshop, hvor han forhandlede dagligvarer som f.eks kaffe og rengørings artikler. Det lød spændende, så jeg tog med til et houseparty, hvor han ville introducere produkterne til den nærmeste vennekreds. Produkterne var fine nok, men jeg var mere interesserede i at høre hvordan han havde fået aftale med leverandører osv. da gæsterne var gået, pressede jeg ham til at fortælle hvordan det hele hang sammen. Han hev en lille flip-over-plan frem, og bladrede igennem den på 5 min. Jeg nåede ikke at fange ret meget, men jeg bed mærke i at der var mange penge involveret. Vi aftalte at han ville kontakte mig når et større møde blev tilgængeligt. Der efter tog jeg i grove træk med til en plan fremvisning, hvor jeg sugede til mig. Jeg syntes det var genialt, men tvivlede på at det var lovligt. Efter at have været i kontakt med myndigheder osv tog jeg med til et seminar, hvor jeg så succes'en og meldte mig ind under min bror. Jeg ved at min historie måske ikke bidrager så meget, da jeg mere eller mindre selv opsøgte og hev oplysningerne ud af min upline. Men jeg håber dog at det vil inspirere andre til at fortælle deres historie.
Glæder mig til at se din historie. Lykke til derude! Mvh Frede |
Det lader ikke til at min ide var interessant. Nå pyt med det. Jeg vender frygteligt tilbage med noget andet en anden dag