Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

statsautoriseret revisor eller ej??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 20
Fra  www.Cherries.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står stadig og mangler en revisor

Jeg har fået en masse tilbud fra alle mulige som hver fortæller sin mening om hvad man kan gøre og hvad der er vigtig at gøre.. Det har givet mig en kæmpe hovedpinde og er blevet helt lost..

Er der nogen der ved om hvor vigtigt det er at have en revisor som er statsautoiseret eller ej??

Hvad skal man vælge??

Evt. nogen der kender en revisor der kan hjælpe en lille virksomhed??

tak på forhånd!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret er næppe nogen større fordel ved lille virksomhed - MEN omvendt er revisor jo helt ubeskyttet tittel, og der er masser der kalder sig det og faktisk ikke kan andet end helt basale regler, så en dygtig økonomiperson eller revisor er klogt at finde

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Umiddelbart vil jeg sige, at det ikke er nødvendigt med en revisor. Ofte vil en uvildig rådgiver, der også kan lave bogføring og regnskab, være tilstrækkeligt. Der kan være mange penge at spare, så det er en overvejelse værd.

Jeg er netop ved at starte en sådan virksomhed op, fordi jeg oplever et stort behov for det. Jeg er i gang med at lave en hjemmeside (er ikke færdig pt) Du er velkommen til at se på min hjemmeside www.aktivradgivningogbogforing.dk - Du er også velkommen til at kontakte mig og høre om mulighederne, det koster ikke noget.

Jeg har god tid indtil videre!

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En seriøs virksomhed vælger naturligvis en rigtig revisor - altså en godkendt af slagsen, hvilket vil sige registreret eller statsautoriseret revisor. 

Alene det forhold, at ingen andre må forsyne et selskabs årsrapport med en påtegning/revisorerklæring burde være argument nok.

Den rigtige revisor er i øvrigt sjældent voldsomt dyrere end "vinkelskriveren".

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)