Jeg søger nogen som kan hjælpe med at udvikle / bygge en special trailer til et concept, dette kan sagtens være en standart trailer som bliver ombygget til mine ønsker, mit problem er jeg ikke kan finde nogle aktive virksomheder der gør sig i den slags. jeg dog hørt at Belgien kunne være et godt sted at lede med har været lidt op af bakke for mig.
så mit spørgsmål går på er der nogen herinde som har erfaringer eller netværk inden for ombygning / spesial bygning af autotrailere?
på forhånd tak
venlig hilsen Bo
Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk
Nu er du jo meget lidt specifik med hvad det er du skal have lavet, men der findes da firmer som bygger trailere i Danmark. Har du søgt på " specialbygget trailer" ?alternativt en karosseri fabrik.
Jeg havde slet ikke tænkt tanken om karosserifabrikker, jeg var fokuseret på trailer fabrikanter.
Mht at være specifik er det jeg søger et chassis, en super stærk ramme hvor der kan efter monteres noget tungt udstyr, samt monteres hydrauliske støtteben for selvniveullering uden traileren bliver trukket skæv. den samlede vægt blive 3000-3500kg
Det tunge udstyr er blandt andet generator, kompressor, brændstoftank, hydraulik pumpe, stor batteri pakke samt en masse småudstyr.
Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk