Hej venner. Jeg er i gang med starte en lille online virksomhed, vores plan er at importere økologisk kaffe og te fra et tredjeland og sælge det i dk. Jeg ved det godt der er så mange regler når det kommer til økologisk produkt. Lige nu har jeg virkelig brug for et godkendt egenkontrol program. Jeg har også snakket med Fødevarestyrelsen, men vi fik ikke rigtig nogen hjælp. De siger at hvis vi har svært at forstå så kan vi få et hjælp fra egenkontrol kunsultant. Kender i nogen (billig) en egenkontrol kunsultant ? på forhånd tak apure Organic |
Hvis jeg var dig ville jeg tilmelde mig esmiley
http://www.esmiley.dk/elektronisk-egenkontrol/
Jeg er sikker på det er langt billigere end at skulle betale en egenkontrol konsulent. De vil også hjælpe dig med hvilke branche koder du skal bruge til risiko analyse etc. Det kan nemt ske at fødevare styrelsen mener der skal laves rettelser eller der skal bruges andre coder. Men det vil formentlig også ske med en egenkontrol konsulent.
Men når fødevare styrelsen ser du har esmiley falder deres puls lidt. Fordi det viser at du tager det seriøst og vælger den mest effektive, men samtidig nemmeste måde at dokumentere det de ønsker.
Held og lykke med dit projekt.