Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye tider Nyt Design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har igennem et stykke tid arbejdet på mit webshops nye udseende og er ved at være i mål.

Nu har jeg min egen ideer omkring tingene skal være, men man må jo også lytte til hvad andre siger.

Jeg vil derfor gerne høre jeres meninger omkring mit nye design og hvad jeg evt. kan forbedre i den forbindelse.

Så vil ikke nok giver jeres mening gode og dårlige til kende på www.interiorbutikken.dk

På forhånd Tak!

hilsen Thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 16:39

Kanon flot side.

Den kunne jeg godt vende tilbage til.

MEN...

Dine cookies dukker op på alle sider i bunden.

Der er et fint billede og en rubrik om sikker betaling til højre med de kort der kan bruges. Den ville jeg fjerne og smide op i det orange område. Når man har set det en enkelt gang, er det ligegyldigt på alle de andre sider.

De tekster som dukker op (http://www.interiorbutikken.dk/helt-unikke-saekkestole/), det burde være nederst på siden, og så med mere tekst. Husk lige at rette stavefejl i teksterne. I forhold til SEO, er mere tekst guld værd, men folk vil hellere se dit udvalg i stedet for at se din tekst. Jeg er sikker på at 90 % ikke gider læse det.

Der er også noget kodefejl på bl.a. siden om cookies:
[three_fourth class=”” last=”yes” ] 
[/three_fourth]

Under menuen i bunden INFORMATION er der mange fejl i links. Man kommer ikke ind på den rigtige side.

Jeg kan se at du har investeret i LETS TALK modulet. Det er genialt, for du kan se præcis hvor dine kunder er på hjemmesiden. Så hvis de ringer eller chatter, kan du med det samme se hvor de er på din side og tale med om et specifikt produkt. Det kræver selvfølgelig at du logger ind og kigger under "monitoring".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Din side er langsom på ældre IPhone, det er et minus.
Accepter cookies dukker hele tiden op, sådan noget får mig til at forlade siden hurtigt.
Stavefejl påhjemmesiddr bør undgås.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:18

Hej Thomas

Fedt design synes dog at du skal havde et logo for at toppe den lidt mere op men ellers godt

jeg kan godt lave et logo til dig til god pris

mvh.

Mathias

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 19:49

Hej Thomas

Jeg synes det er en fin webshop, dog vil jeg anbefale at din logo skulle være lidt mindre. Priser på product cards kunne godt bruge lidt design, måske lidt større og en anden font.

Indkøbskurven:

dansk url, større gå til kassen button, mindre produkt billeder, du er måske interesseret i.. ser lidt underlig ud.

Kassen:

dansk url, dansk titel, mindre produkt billeder, større gå til betaling button.

God aften :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:45

Ser pisse godt ud Thomas.

Jeg er overordnet enig med hvad andre siger på tråden her. Og så lige en enkelt ting som altid irriterer mig. Når man ikke er konsekvent med sproger. I bunden hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrev, står der subscribe.

Ellers super flot. 

Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:53

Hej Thomas,

Super fed hjemmeside

Jeg har dog en enkel ting jeg stødte på rimeligt hurtigt. Nede i bunden af din forside, hvor der står "Velkommen til Interiørbutikken.dk", ser en smule uprofessionelt ud efter min mening. Det ville hjælpe meget at gøre overskriften lidt større, og gøre den efterfølgende teskt tydligere.

Ellers super fedt arbejde!

Mvh Magnus

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas, 

• Din pop-up bliver trigget alt for hurtigt. Der er ikke noget, som er rigtigt og forkert, når detk ommer til den slags. Men jeg ville vente med at få den frem til efter der er gået +10 sekunder. 

• Til højre, hvor der står "Sikker betaling" og "gratis fragt". Dette kan godt gøres pænere. Det virker lidt for "Paint"-agtigt og fragtbilen er også grumset og i dårlig kvalitet. 

• Din produktfremvisning på forsiden er sådan set helt ok. 

• Hvorfor skal "Hvide møbler" og "Nordal Møbler" fremhæves to gange? Hvis du gerne vil have, at folk skal klikke på dem, så synes jeg stadig, at du skal beholde dem i din 2x4-row, men få dem til at differentiere sig ved at gøre noget anderledes på teksten.

• Din tekst nederst på siden kan være svær at læse, da de to stole går ind bag teksten. 

• Du mangler nogle oversættelser. F.eks. "Subscribe".

• Du har nogle stavefejl. F.eks. "Opdatere kurven". 

Vær bevidst omkring valget af dine farvekoder og hold en rød tråd.

Du har nogle rigtig lækre produkter, stort udvalg og høj kvalitet. Jeg synes godt at specielt forsiden kunne få en kærlig hånd, da der er nogle elementer, som halter lidt. Men det ser lovende ud og det skal nok blive godt. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 864
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:24

Hej Thomas

Som en anden også skriver i tråden, så er popup vindue, alt for hurtig til at komme frem.

Hvad er gratis fragt?
Er det både frem og tilbage eller....?
Når man trykker på regler vedr. fragten sker der intet og ingen af de iconer du benytter vedr. fragten, linker til en side med informationer vedr. dette.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:15

Hej Thomas 

Synes du skal kigge på dine priser. Går ikke ud fra at du kan få en forretning ud af at sælge et lækkert dobbeltskab til 3,5 kr. :) 

Ellers en virkelig lækker og overskuelig webshop-løsning. Synes dog at du skal få dine produkter mere  i fokus i dine produktkategorier. Ex. her: http://www.interiorbutikken.dk/spisebordsstole-top-kvalitet/. Det er ikke gunstigt at den besøgende skal scrolle så langt ned for at se dit sortiment. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)