Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop ..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner!

Jeg har længe gået med en forretnings idé og et koncept som jeg synes mangler på markedet.
Fra d. 28/2 går jeg ned i tid på mit fuldtidsarbejde, for netop at, realisere min drøm om at blive min egen chef.

Konceptet er en simpel webshop, som sælger tøj. Tøjet er blandt andet skjorter, slips/butterflys, strik trøjer og bælter. (der er selvfølgelig mere til konceptet end dette, men kortene vil blive holdt tæt Skype-Wink )

- Først og fremmest, søger jeg en sparrings partner, som har erfaring med købmandsdelen og opstart af en webshop. Jeg har selv været rådgiver hos erhvervsstyrelsen i en længere periode, og har derfor helt styr på den administrative del, i at drive en virksomhed.

- Jeg søger en leverandør som kan levere tekstil. Her snakker vi; Slimfit Skjorter (bomuld og silke), Strik trøjer (Uld og Bomuld), Slips (Silke) og læder bælter. Leverandør skal være fleksibel i forhold til mængden af indkøb, da projektet vil starte som 75% selvfinansieret. Derfor er jeg ikke interesseret i at købe et stort lager hjem, førend der er efterspørgsel efter dette.

Webshoppen vil blive bygget i wordpress, og vil blive holdt simpelt. Hele det tekniske aspekt i at gå online og launche, vil være uden omkostninger, så forretningen vil have en minimal omkostning i forhold til opstart.

Jeg håber nogle af jer har lidt tid til at skrive et par tips og tricks eller svar på ovenstående.

Mikkel Stæhr
31386119
Mikkelstaehrmadsen@gmail.com

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 13:05

Hej

Jeg kan hjælpe med det simple design til hjemmesiden og logo hvis det skal blive nødevendigt

jeg kan anbefale unicorn screen printing til leverandør

mvh

Mathias

Tilmeldt 25. Mar 13
Skrevet kl. 13:21

Hej Mathias,

Jeg har allerede en designer og koder tilknyttet, som klarer alt vedrørende webshop og logo. Tak for tilbuddet.

Jeg er ikke ude efter at få print, men tak for anbefalingen.

Mikkel Stæhr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Hej,

Hos QuestGLT vil vi meget gerne hjælpe dig med dit projekt!

Vi har mange års erfaring inden for Web development, App development, SMO & SEO, og meget andet.

Skulle du være interesseret i at arbejde med os, kan jeg garantere at vi vil levere et exceptionelt produkt, til en god pris.

Med venlig hilsen / Best regards

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:49

Hej Mikkel,

Jeg har en god leverandør af strikvarer i Kina. Hvor store partier regner du med at bestille hjem? Det er ofte her skoen trykker. Ellers kan man som regel få lov at købe samples i forskellige størrelser, som regel til dobbelt pris. Skal du bare teste markedet kan det være en god måde at gøre det på.

/Nicolai

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 25. Mar 13
Skrevet kl. 19:24

Hej Nicolai,

Det kunne godt have min interesse.

Kan du sende mig en mail på; Mikkelstaehrmadsen@gmail.com - Så kan jeg lige hører nærmere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)