Hej Venner! Jeg har længe gået med en forretnings idé og et koncept som jeg synes mangler på markedet. Konceptet er en simpel webshop, som sælger tøj. Tøjet er blandt andet skjorter, slips/butterflys, strik trøjer og bælter. (der er selvfølgelig mere til konceptet end dette, men kortene vil blive holdt tæt - Først og fremmest, søger jeg en sparrings partner, som har erfaring med købmandsdelen og opstart af en webshop. Jeg har selv været rådgiver hos erhvervsstyrelsen i en længere periode, og har derfor helt styr på den administrative del, i at drive en virksomhed. - Jeg søger en leverandør som kan levere tekstil. Her snakker vi; Slimfit Skjorter (bomuld og silke), Strik trøjer (Uld og Bomuld), Slips (Silke) og læder bælter. Leverandør skal være fleksibel i forhold til mængden af indkøb, da projektet vil starte som 75% selvfinansieret. Derfor er jeg ikke interesseret i at købe et stort lager hjem, førend der er efterspørgsel efter dette.
Jeg håber nogle af jer har lidt tid til at skrive et par tips og tricks eller svar på ovenstående.
|
Hej
Jeg kan hjælpe med det simple design til hjemmesiden og logo hvis det skal blive nødevendigt
jeg kan anbefale unicorn screen printing til leverandør
mvh
Mathias