Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Unoeuro i forbindelse med køb af Meebox

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg savner stadig at vide om i agter at fastholde jeres nuværende prispolitik som kan gøre det ganske dyrt hvis man har mange domæner med mail.

-       Betaling for ekstra webhotel pr domæne inkl mail

-       Betaling for ekstra databaser

-       Betaling for restore af data fra sikkerhedskopi

Jeg citerer lige Timo fra tidligere debat, han skrev det så præcist http://www.amino.dk/forums/t/280700.aspx?PageIndex=11

Sagt i al stilfærdighed synes jeg ikke jeg råber og skriger. Jeg stiller blot nogle spørgsmål.
Jeg har prøvet disse flytninger før. Og jeg har levet med at en udbyder intet sagde, før alt var sket, og "fælden klappet".

Når regningen kommer, så har jeg desværre set før (ved et andet webhotel) er 2-3 uger til at betale. Og en måneds opsigelse. Altså kan man ikke nå at opsige før til næste år. Hvor regningen igen kommer efter opsigelsesfristen.

Som kunde synes jeg ikke der er urimeligt at forvente mere info om hvorledes jeg bliver ramt.

Jeg har ikke en speciel løsning. Jeg har et "webhotel3", og SSL + IP. Jeg tror de fleste andre kunder har tilsvarende standard løsninger.

Det burde ikke være svært enten at sige: "Du stiger ikke i omkostninger, og du får samme løsning som i dag, minus de standardiserede værktøjer Meebox og andre bruger".

f.eks:
"Webhotel X vil blive til Webhotel Y, til X-pris.
SSL flyttes gratis, og koster intet fremover.
Fast IP er ikke et tilbud vi har.
Du skal fremover selv holde øje med, og sikkerhedspatche dine sider.
Vores egetudviklede 1-klik-script, kan opdatere hjemmesider der er instaleret via Softauculous.
De e-mailkonti der er knyttet til dine domæner, vil koste det samme som hidtil (gratis)"

Som nævnt, jeg og de fleste (tror jeg) har standard Meebox-produkter, og det burde ikke være raketvidenskab at matche produkterne. Medmindre man godt ved det bliver dyrere, og arbejder på en strategi for enten at høste gevinsten, eller påtage sig tabet. 

Som kunde der har stået i en situation hvor udbyderen forsvandt fra dag til dag (konkurs), ønsker jeg bare mest mulig sikkerhed i min forsyning af webhotel. Og Meebox gjorde/gør det fremragende.

Hvis man gerne vil bruge tiden på løsninger, i stedet for at svare her, så kunne man sende besked til kunderne i deres mailbakker. Havde jeg ikke tilfældigt set denne trådAmino, så ville jeg ikke vide at mit webhotel er overtaget af andre. Og det er for ringe.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En lignende tråd er tidligere lukket.
Vi opfordrer til at tage eventuelle spørgsmål direkte med Unoeuros kundeservice.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)