Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit cykelsite

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg hedder Jakob.

Jeg leder efter nogle som sælger cykler, motions cykler m.m over nettet. Kender I nogle må I meget gerne dele denne her for mig tak :)

Mere info

PS. Hvad synes I ellers om mit site? Har det en fremtid eller er det noget juks sig blot frem så jeg kan forbedre det.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Du er på vej ind på et marked med stor konkurrence.  Din chance for succes vil komme 100% an på hvad dine kvalifikationer er...??

Jeg synes dit template er en smule gammeldags - kigger du på andre konkurrerende sider som.. 

  • Pricerunner
  • keelko
  • Gul og gratis
  • DBA 

 Er dit udkast ikke godt nok, det skiller sig ikke ud og layoutet skiller sig ikke ud, eller kommer med noget helt unikt..

 Du kan med fordel arbejde videre med dit koncept... hvem er din målgruppe?

 https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition



God arbejdslyst!!


René

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah det vist også for stor en mundfuld at sammenligne sig lige med dem du nævner der.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:
Ah det vist også for stor en mundfuld at sammenligne sig lige med dem du nævner der.

Hej

Det er korrekt, men det er de sider hvor du kan finde de produkter som der sælges (portal)  selvfølgelig er det en stor mundfuld..men det er også en stor mundfuld at lave en portal for salg a cykler..

Jeg kan godt lide ideen, det kan helt sikkert godt fungere, men det kræver nok en ordentlig plan (content marketing,  Blogging) mm., Så kan det helt sikkert lykkedes...

God arbejdslyst

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes helt klart at der er plads til forbedringer. Der mangler jo et link til A24.dk - cykler Stick out tongue

Jeg ved ikke helt hvor du vil hen med siden, men den er meget nydelig. Du ringer bare hvis jeg kan hjælpe dig med noget. Nummeret står på min side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fuldkommen enig med dig, René.

Der skal et meget mere moderne og enkelt lay-out til! 

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Puha... :)

Okay, ud over, at jeg synes du skal overveje WordPress fordi du kan finde virkeligt mange lækre themes på f.eks. ThemeForest.net, som får din hjemmeside til at se langt lækrere ud, så er her et par bullets til konkret forbedring:

  • Drop den mønstrede mørkegrå baggrund. Gør den lys. Enten hvid eller en nuance heraf. Mønster kan godt fungere, men det skal være mere subtilt imo.
  • Brug større billeder.
  • Jeg kan ikke gennemskue, om du er affiliate, eller om du indkøber restpartier som man så kan købe på din hjemmeside?
  • Gør siden bredere og mere whitespace/luft mellem elementerne.
  • Gerne større skrift.
  • Og så skal siden naturligvis være gjort klar til mobil/tablets. Ellers får du hug af Google inden alt for længe ;)

 

Fra Varde
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Jeg synes helt klart at der er plads til forbedringer. Der mangler jo et link til A24.dk - cykler Stick out tongue

Jeg ved ikke helt hvor du vil hen med siden, men den er meget nydelig. Du ringer bare hvis jeg kan hjælpe dig med noget. Nummeret står på min side.

Hej hvad vil du give for at få dine cykler på ?

Du kan få det som du vil evt kunne du jo tilmelde dig hos Partnerads.

Jeg køre siden mest med Affiliate links til cykel shops og ligende.

Fra Varde
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hjort:

Puha... :)

Okay, ud over, at jeg synes du skal overveje WordPress fordi du kan finde virkeligt mange lækre themes på f.eks. ThemeForest.net, som får din hjemmeside til at se langt lækrere ud, så er her et par bullets til konkret forbedring:

  • Drop den mønstrede mørkegrå baggrund. Gør den lys. Enten hvid eller en nuance heraf. Mønster kan godt fungere, men det skal være mere subtilt imo.
  • Brug større billeder.
  • Jeg kan ikke gennemskue, om du er affiliate, eller om du indkøber restpartier som man så kan købe på din hjemmeside?
  • Gør siden bredere og mere whitespace/luft mellem elementerne.
  • Gerne større skrift.
  • Og så skal siden naturligvis være gjort klar til mobil/tablets. Ellers får du hug af Google inden alt for længe ;)

Jeg sælger ikke selv cyklerne da det er igennem Affiliate links :)

Jeg kan nu godt lidt den mørkegrå baggrund og ja siden bør være mobilvenlig men det vist ikke så nemt hvad jeg har hørt med mit nuværende design.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kvorning:
Jeg sælger ikke selv cyklerne da det er i gennem Affiliate links :)

 

Hej

Så er der ikke nogen tvivl om at du bør satse på content marketing, blogging, videoer etc..

Tiltrække besøgende

På den måde kan du tiltrække flere besøgende...

 

God arbejdslyst!!



René

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)