Jeg vil blot give jer alle en opfordring til at tilmelde jer kurset her. Det er et kursus, hvor min tidligere partner og jeg gennemgår alle trin til hvordan du optimerer din webshop og kommer ordenligt igang.
Vi vil komme ind på det generelle ved at drive en webshop og hvordan opsætningen af webshoppen bør være samt hvorfor. Derudover en masse råd og vejledning til hvordan markedsføringen skal eksekveres - både online, men også hvorfor man skal undgå offline. Vi vil også komme ind på drift, lean og meget mere.
- Vigtigst af alt. Om du er igang eller overvejer - alle er velkommen. Vi starter på et relativt lavt niveau og bygger stille og rolig på.
Kursets pris er 775 kr. for i alt 15 timers undervisning (50 kr./t) og kommer til at foregå i Kolding. Derudover skal det også nævnes, at jeg ikke prøver at reklamere for kurset som sådan. Vi får ikke mere eller mindre ved 10 / 20 tilmeldinger.
PS. I skal ikke tage jer af den dårlige kvalitet af både billede 1 og 2. Her er AOF lidt sløve - men jeg kan give jer mine ord på, at kurset bliver fremragende og forhåbentlig er alle pengene værd.
Hej har i overvejet at lave et webinar, hvor man kan lære noget hjemme fra, ved ikke om dette kan gøres mod betaling eller hvordan det fungere, og om der overhovedet er kunder til at betale for den slags. Har selv deltaget i et par stykker, de har dig været gratis.