Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannet Markedsføringsøkonom søger 4 ugers ulønnet virksomhedspraktik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et ulønnet virksomhedspraktiksted. Perioden skal vare 4 uger og er  frisk fra mandag d. 30/1 - men kan sagtens rykkes et par uger hvis mine ydelser først er påkrævet dér.

Hvis jeg får fornøjelsen af at være en del af dit/jeres team, vil jeg kunne bidrage med branding og markedsføring af jeres virksomhed, og da jeg på min uddannelse har haft valgfagene: Markedskommunikation og Innovation & Creativity (dette på engelsk), vil jeg yderligere kunne bidrage med arbejdsområder inden for dette.

Har også tidligere ifm. f.eks. min hovedopgave, arbejdet med konkrete problemstillinger, som i kunne få undersøgt. Det kunne f.eks. være en markeds-, kunde- og konkurrentanalyse.

De faglige kompetencer som især kendetegner mig - udover min faglige viden, er at jeg er god til at planlægge og strukturere mine opgaver i dagligdagen.

Mine største personlige kompetencer er, at jeg ofte render rundt med et smil på læben, og ser altid tingene på en positiv måde. Som person er jeg meget resultatorienteret, idet at jeg arbejder målrettet og fokuseret. Der udover er mit energi niveau meget højt, og jeg har det bedst med at der sker noget og at man ikke går i stå.

Jeg er god til at tænke innovativt og kreativt, og ser ofte muligheder, hvor andre ser begrænsninger.

Jeg er god til at arbejde selvstændigt, men arbejder også godt i et team, hvor jeg er god til at gøre plads til alle i teamet, både fagligt og socialt. Jeg elsker at være i dialog med forskellige mennesker, og kan godt lide at skabe relationer.

 Sprog og IT-Kompetencer

Dansk: Modersmål

Engelsk: Flydende

Tysk: Forståelse

Spansk: Forståelse

Office pakken

Sociale medier

Hvis dette opslag lyder interessant, så kan i bare kontakte mig, så vi kan aftale et møde til en uddybende samtale

Håber at høre fra jer,

Mvh.

Jesper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det lyder meget interessant!

Hvor holder du til i landet?

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvad har du af krav til din praktikplads (udover de 4 uger)? Skal det f.eks. i være i Danmark? Indhold?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

I Ringsted - midtsjælland. Kan sagtens gøre det online hvis det er - via. Skype f.eks., men F2F vil selvfølgelig være at foretrække. 

Mvh.

Jesper

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Intet som sådan. Vil selvfølgelig gerne have noget ud af det, ved igen at bruge mine kompetencer og viden i praksis, og forhåbentlig også lære noget af det.

Men mest af alt, hjælpe virksomheden det bliver, til enten at ramme, eller komme nærmere dets mål inden for dette område. 

Og nej, behøver ikke være i DK. F2F vil selvfølgelig at være at foretrække, men kan sagtens foregå over Skype/mail/online medie eller lign. 

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg har et projekt som kunne være rigtig spændende. Kunne godt tænke mig at snakke videre med dig.

Send mig en pb med mail/nr.

mvh. Tim

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

vi kunne sagtens bruge dig i 4 uger. 

Send mig en privat besked med mail og telefon nummer , så kan vi tage en snak og tingene 

mvh Jesper 

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Revisor,

Din bruger tillader åbenbart ikke at man sender dig private beskeder, så skriver bare her:

Mail: Jesper.K.Johannesen

Mvh.

Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Johannesen:
Intet som sådan. Vil selvfølgelig gerne have noget ud af det, ved igen at bruge mine kompetencer og viden i praksis, og forhåbentlig også lære noget af det.

Men mest af alt, hjælpe virksomheden det bliver, til enten at ramme, eller komme nærmere dets mål inden for dette område. 

Og nej, behøver ikke være i DK. F2F vil selvfølgelig at være at foretrække, men kan sagtens foregå over Skype/mail/online medie eller lign.

Uden mere specifikke krav er det svært for mig at vurdere om vi kan tilbyde noget, som har værdi for dig. Vi kan sagtens finde ting at lave, hvis du har lyst til at lære mere om en lidt speciel branche hvor fokus er SEO.

Et praktikforløb vil foregå her i Manchester, UK.

Du skal være velkommen til at ringe (80 82 00 70) eller smide en mail på anders@treated.com hvis du har spørgsmål/interesse.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Mail: Jesper.K.Johannesen

Tror, at du har glemt noget a la @gmail.dk, @hotmail.com.... 

Jeg har sendt dig en personlig mail, med email og telefon nummer, så tager vi den derfra. 

Mvh Jesper 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)