(...) Og som jeg skrev, hvis jeg er forkert på den - ret mig. Punkter de steder, hvor jeg er forkert på den? Folk savner en overskuelige liste.
Netop fordi, at det er mere kompleks end som så, kan man ikke opstille en udtømmende 1:1 liste. Prisstrukturen i UnoEuro er lidt anderledes skruet sammen. Nogle ting koster et engangsbeløb - andre ting er billigere end Meebox (fx månedlig abonnement). I det store hele er det nogenlunde det samme, og trods alt stadig billigere end fx en pizza :-) Derfor kontaktes vores kunder individuelt med informationer om hvad der sker, og hvordan vi bedst og problemfrit flytter netop deres webhotel.
Essensen er den samme, som vi skrev i både vores blogindlæg og side 1 i denne debat: UnoEuro er et rigtig godt webhotel, og vi laver en gnidningsfri flytning dertil, så alle får en god oplevelse både nu og på lang sigt. Når der sker noget, som påvirker den enkelte kunde, kontaktes de i god tid pr. e-mail med alle relevante informationer. Indtil da fortsætter vi som hidtil.
Wow, lige som man troede den her tråd endelig var død ;)
Patrick Olsen:
Disse ting er blevet nævnt, og er ikke muligt ved jer. Denne service forsvinder 100% ved jer eller koster ekstra. Jeg skal op med kortet hver gang jeg ønsker at oprette et nyt db, tilføje mail konto til et andet domæne end det registreret domæne til webhotellet, når jeg tilføjer et nyt.
Udover at vi har sagt at vi er villige til at kigge på ting vi tager 'ekstra' for, eller som vi ikke tilbyder i dag. Hvilket betyder alt er oppe i luften og der er ikke den store grund til bekymring.
Det er i vores interesse at så mange Meebox-kunder kommer til at elske UnoEuro, glem ikke det.
Dette er blevet en dejlig lang tråd med mange spørgsmål og svar.
Det virker lidt som om spørgsmål/svar begynder at køre lidt i ring og spørgsmålene bliver meget specifikke og lidt langt fra trådstarters oprindelige indlæg - de sidste indlæg omhandler meget specifikke emner som ikke er specielt egnet til et offentligt debatforum, det giver ikke meget værdi for de andre brugere og håndteres bedst i leverandørens support-forum.
Derfor låser jeg tråden her og ønsker alle held og lykke med projekterne.