Kan du have ret i, men det gør mange jo i den virkelige verden
og ikke mindst alle dem der har reseller etc. hos Meebox, så relevant er det bestemt.
Resellers bliver håndteret separat, som Anders Eiler allerede har nævnt.
Enig, men så var man måske fri for at skulle flytte tingene 2 gange indenfor kort tid, det ville jeg da være træt af hvis det var mig.
Nu skal du ikke flytte noget 2 gange - det skal ingen kunder - Unoeuro og Meebox flytter tingene til Unoeuro's infrastruktur uden man som kunde skal gøre noget - jo måske opdatere sin ind/udgående mail-server, hvis man har valgt at bruge serverens direkte hostname, men det ville være det samme om så folk skulle flyttes til en ny server internt i Meebox.
Så UE+Meebox tager sig af flytning af data, og det er ikke første gang de arbejder med migrering af data, så det kommer nok ikke til at påvirke folk i ret lang tid.
For nogen betyder det jo rent faktisk noget, om hotellet koster 25% mere eller mindre 
Selvfølgelig - af samme grund, ingen grund til at melde en generel liste ud hvis slutresultatet kan ændre sig anyway for den individuelle kunde.
Hvis det var super nemt at matche de forskellige hoteller til et produkt, så er jeg ret så sikker på at de havde udgivet en liste - de er ikke født i går.
Der er nok en grund til at der ikke er oplyst nogen liste, af den simple grund at der er for meget variation blandt kunder til at man kan give et konkret eksempel på hvad det vil koste.
Men hvis du læser de forskellige blogindlæg der er lavet, står der også at kunder kan forny deres nuværende webhotel som det er, og de forsat vil beholde det til den pris indtil det udløber - så hvis det er et kæmpe problem med prisen kan ændre sig, så kan man jo bare forlænge nu.
----
For nogle vil det have betydning, for andre vil det nok ikke - men i bund og grund, ingen af de 2 virksomheder er ude på at gøre deres kunder sure eller yde dårlig service. Af samme grund bør folk tage det stille og roligt, og ikke brokke sig unødigt - det kan jo være når alt kommer til alt, at så er der intet at brokke sig over.
Om så Unoeuro ikke ville passe til nogle, så er der mange alternativer rundt omkring i Danmark eller udenlandsk som faktisk holder øje med fora som disse, som pludselig får et godt billed af hvilke kunder man ikke skal have fat i - så kunder kan ende op med at skyde sig selv i foden ved deres (ligegyldige) brok - da de nok ville ende op med at være meget tilfreds med UE anyway.
Just sayin'