Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Nævnte fejl betyder du ligger filen i den forkerte mappe, den skal være i public_html mappen? Kontakt evt. support.

Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 23:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Korrekt - men det er vel ej urimeligt.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:33 | Låst

Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

- dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Tom Sommer:

JO når jeg nu har ubegrænset emailkonti nu, jeg vil komme til at betale mange gange det jeg gør nu, så en langt dyrere løsning jeg får nu.

Hver gang jeg gør noget med mail eller databaser skal jeg svinge dankortet. Lad mig få en samlet pakke som jeg er vant til. Kan i ikke lave samme pakkeløsning son Meebox?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:36 | Låst

Flemming Møller:

JO når jeg nu har ubegrænset emailkonti nu, jeg vil komme til at mange gange det jeg gør nu, så en langt dyrere løsning jeg får nu.

Hver gang jeg gør noget med mail eller databaser skal jeg svinge dankortet. Lad mig få en samlet pakke som jeg er vant til. Kan i ikke lave samme pakkeløsning son Meebox?

Du har også ubegrænset antal mail konti hos UnoEuro, og du havde formentlig ikke ubegrænset plads hos Meebox alligevel? (Se blogposten).

Hvad er det du mener du skal svinge kreditkortet for?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:48 | Låst

- dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Tom Sommer:

???

jeg kan også læse mig til at jeg skal betale for ekstra databaser

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming Møller:
jeg kan også læse mig til at jeg skal betale for ekstra databaser
Det koster pt. 1 EUR at oprette en MySQL database, du kan også vælge blot at bruge de databaser som allerede er oprettet til dig.

Som sagt er det noget vi er villige til at kigge på, prisen for MySQL databaser.

Men du svarede ikke på mit spørgsmål omkring mail?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:20 | Låst

Tom :Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

FM- dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Tom: Korrekt - men det er vel ej urimeligt.

FM Nu kan jeg have 50 domæner med egne mailadresser og det har jeg uden ekstra omkostninger ved meebox

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:26 | Låst

Vil du ikke lave en total sammenligning i forhold til Meebox Premium pro. Hvor skal jeg betale ekstra?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tom Sommer, respekt for din udholdenhed.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:57 | Låst

Flemming - på chosting.dk kan du have ubegrænsede domæner, mailadresser, databaser og FTP konti for kr. 67,- om måneden. 

De hoster på Litespeed servere med daglig backup, cpanel kontrolpanel, mulighed for gratis SSL med meget mere. 

Den eneste hage er, at der kun er 15GB plads - ved ikke hvor meget du har brug for? Mere plads kan tilkøbes for kr. 22,- pr. 5GB, men de er vist til at handle med, hvis man har brug for mere. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)