Lucas: Det var dog imponerende, så du roser din konkurrenter.
vil hellere kalde dem konkollegaer
Jeg ved (ca) hvad Unoeuro og Co står for - jeg kender en række mennesker 'bag ved' som er super venlige, og jeg ved at de har 100% styr på hvad de laver - af samme grund kan jeg om 'kollega' pænt gå ud og sige, at de faktisk tilbyder et utrolig fantastisk produkt til prisen - selvfølgelig, det passer måske ikke til alle, men enhver ved at man aldrig kan tilfredsstille alle mennesker - og det gør samtidig der er plads til flere udbydere.
Men til enhver tid, hvis folk søger en billig løsning, så har jeg altid anbefalet Unoeuro, fordi det faktisk er et produkt jeg selv kunne finde på at bruge.
Så de får mine 'kudos', for det de gør. Så må andre folk hade eller elske dem - det er jo deres mening i sidste ende.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg kommer dog til at savne c-panel og softauculous. Hvor længe ved jeg ikke. Men jeg er imponeret over at meebox f.eks. retter en sårbarhed i min WP-installation, uden jeg skal gøre noget. Andre udbydere spærrer siden, og sætter en i karantæne indtil man selv har fikset problemet.
Det du snakker om er et produkt der hedder Patchman, og lige så meget som du elsker det, er der mange der hader det. Vi er dog åbne overfor at kigge på at implementere det som en opt-in, det er slet ikke noget vi afviser.
Jeg har domæner både hos Meebox og UnoEuro og foretrækker UnoEuro, når det fungerer. Supporten er bedre hos Meebox, men brugerfladen er bedst hos UnoEuro. I hvert fald for en som mig, der ikke har domæner og webhoteller som spidskompetence.
Når det er sagt, så er det naivt og uprofessionelt, at vi som kunder skal opdage den fusion ved at se det på sociale medier eller diverse fora. Det havde været på sin plads at forfatte en mail, der orienterer om ændringen og henvise til en tråd på nettet. Hvis målet var at skræmme usikre eller forvirrede kunder væk, tja så vinder I altså guld. Håber jeg modtager den mail i morgen, for den er ikke dukket op endnu, og så svært er det vist heller ikke.
Når det er sagt, så er det naivt og uprofessionelt, at vi som kunder skal opdage den fusion ved at se det på sociale medier eller diverse fora. Det havde været på sin plads at forfatte en mail, der orienterer om ændringen og henvise til en tråd på nettet. Hvis målet var at skræmme usikre eller forvirrede kunder væk, tja så vinder I altså guld. Håber jeg modtager den mail i morgen, for den er ikke dukket op endnu, og så svært er det vist heller ikke.
Som nævnt i blogposten, flere steder på Facebook og her, så får alle kunder en direkte mail når det er tid til at flytte netop deres konto til UnoEuro.
Der er ikke noget at være skræmt eller forvirret over hvis man læser de to blogposts.
Der er sikkert også mange kunder der vil være skuffet/sure hvis vi ikke havde meldt det ud inden de fik den mail, man kan ikke vinde.
Du forstår slet ikke pointen. Jeg synes, dine svar heri er gode, men rygter er værre end sandheder. Få det nu meldt ud på den rigtige måde i stedet for at bruge tiden her.
Når det er sagt, så er det naivt og uprofessionelt, at vi som kunder skal opdage den fusion ved at se det på sociale medier eller diverse fora. Det havde været på sin plads at forfatte en mail, der orienterer om ændringen og henvise til en tråd på nettet. Hvis målet var at skræmme usikre eller forvirrede kunder væk, tja så vinder I altså guld. Håber jeg modtager den mail i morgen, for den er ikke dukket op endnu, og så svært er det vist heller ikke.
Der er jo ikke tale om en fusion, men en overtagelse, stor forskel :) men ellers er jeg enig med dig i ovenstående.
Det ved vi jo ikke, der er jo intet officielt meldt ud. Vi er jo bare kunder og dermed ligegyldige, hvis vi skal sætte det på spidsen. Jeg følger ingen af dem på Facebook og kommer aldrig til det. Så kun denne tråd, fordi den kom med i den ugentlige oversigt fra Amino, ellers havde jeg været uvidende. Det er ikke godt nok, når der kan skrives en mail på måske en halv times tid.