Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Andersen:

Personlig savner jeg et produkt hvor jeg hos Unoeuro betaler for den plads jeg skal bruge og så kan jeg bruge pladsen til hvad jeg har lyst til. Dvs. oprette ubegrænset med mails, addon domæner og MySQL databaser. Og så blot udvide når jeg ikke har mere plads. Sådan et produkt havde Meebox, og det er lidt ærgeligt at det ikke kommer med over til Unoeuro, fordi så må jeg finde det et andet sted.

Helt enig, nu har jeg ubegrænset domæner mm og kan gøre næsten alt, hvordan vil det blive Tom Sommer?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 17:40 | Låst

Flemming Møller:

Helt enig, nu har jeg ubegrænset domæner mm og kan gøre næsten alt, hvordan vil det blive Tom Sommer?

Du kan også have ubegrænset (og gratis) addon/alias domæner hos UnoEuro, som kan vise særskilt indhold og bruge pladsen fra et webhotel. Hvis du vil have mail på domænet skal du opgradere det til et webhotel (1 EUR/md), men så får du også alle webhotel-fordelene til domænet med oveni.

Se evt https://www.unoeuro.com/support/faq/general/24/

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:39 | Låst

Anders Eiler:

Jo jo - internettet er hurtigt, men det hele gælder, og det tager trods alt ~350ms at komme over på den anden side af Atlanten. 

Tager nu godt nok kun 1/3 af det - selv fra Danmark Big Smile Men ellers meget rigtigt

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser frem til at se jeres system. Sidst jeg så det var for nogle pr siden, da jeg skulle hjælpe en ven med hans webshop. Det var dengang jeg besluttede alfrig at blive kunde hos jer :-)

Der er løbet meget vand under broen siden, og måske kan i levere varen i dag. Også til os der selv synes vi er professionelle.

Jeg kommer dog til at savne c-panel og softauculous. Hvor længe ved jeg ikke. Men jeg er imponeret over at meebox f.eks. retter en sårbarhed i min WP-installation, uden jeg skal gøre noget. Andre udbydere spærrer siden, og sætter en i karantæne indtil man selv har fikset problemet.

Meebox skriver længere oppe i tråden at vi der er kunder ved Meebox, skal slå koldt vand i blodet, for Unoeuro har selv udviklet selvbetjening mm. det er nok der det løber koldt ned ad ryggen. De fleste ved at egenudviklede løsninger, i stedet for standardiserede løsninger, sjældent leverer varen lige godt.

Men ingen panik. I får lov at vise hvad i kan, og ikke mindst lov at fortælle hvad den nye fakturering ender på. Inden f.eks. https://chosting.dk får chancen.

Mvh

Timo

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har været hos Meebox i over 10 år, og skiftede til Hosting4Real efter anbefaling af en kollega, som også har en webshop. Der er klasseforskel på vidensniveauet hos Lucas hos Hosting4Real og de komiske svar jeg har modtaget fra Meebox medarbejdere.

PS Jeg har haft rigtig mange webhoteller hos over 20 ind og udenlandske firmaer, fordi jeg har haft mange domæner siden 1995.

Lucas: Det var dog imponerende, så du roser din konkurrenter.

Jeg har skimmet denne lidt nørdede tråd igennem. Hastighederne både på nettet (infrastrukturen) og hjemme hos brugerne er steget så vildt meget de sidste bare 5 år, at diskussioner som denne efter min mening er irrelevante. millisekunder mig her og der .. for de fleste brugere ret ligegyldigt. 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:08 | Låst

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 12:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Maardt:

Lucas: Det var dog imponerende, så du roser din konkurrenter.

vil hellere kalde dem konkollegaer Smile

Jeg ved (ca) hvad Unoeuro og Co står for - jeg kender en række mennesker 'bag ved' som er super venlige, og jeg ved at de har 100% styr på hvad de laver - af samme grund kan jeg om 'kollega' pænt gå ud og sige, at de faktisk tilbyder et utrolig fantastisk produkt til prisen - selvfølgelig, det passer måske ikke til alle, men enhver ved at man aldrig kan tilfredsstille alle mennesker - og det gør samtidig der er plads til flere udbydere.

Men til enhver tid, hvis folk søger en billig løsning, så har jeg altid anbefalet Unoeuro, fordi det faktisk er et produkt jeg selv kunne finde på at bruge.

Så de får mine 'kudos', for det de gør. Så må andre folk hade eller elske dem - det er jo deres mening i sidste ende.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:36 | Låst

Hvis cPanel og dansk hosting er en prioritet for jer, så kan jeg på det varmeste anbefale cHosting.dk 

Især hvis I også har behov for en reseller-løsning. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:46 | Låst

Timo:

Jeg kommer dog til at savne c-panel og softauculous. Hvor længe ved jeg ikke. Men jeg er imponeret over at meebox f.eks. retter en sårbarhed i min WP-installation, uden jeg skal gøre noget. Andre udbydere spærrer siden, og sætter en i karantæne indtil man selv har fikset problemet.

Det du snakker om er et produkt der hedder Patchman, og lige så meget som du elsker det, er der mange der hader det. Vi er dog åbne overfor at kigge på at implementere det som en opt-in, det er slet ikke noget vi afviser.

UnoEuro har også 1-click installation :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)