Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 6 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming Møller:

- Et cpanel i stil med Meebox

Det er jo et vidt begreb, og Meebox har både My Meebox og cPanel. Hvor jeg mener vores kontrolpanel ligner meget My Meebox (eller omvendt, hehe). Men hvis du har nogle konkrete ting du hentyder til, så giv gerne lyd.

Flemming Møller:

- Automatisk patching af sikkerhedshuller

Du mener patchman? Det er noget vi vil kigge på, og overhovedet ikke er afvisende overfor. Generelt er vi ikke decideret afvisende overfor noget. Vi har eksempelvis netop gjort SSL gratis hos UnoEuro.

Flemming Møller:

- nem indlæsning af sikkerhedskopier

Du kan få vores support til at restore data, eller du kan selv tage en backup med diverse CMS-plugins, eller FTP.

Flemming Møller:

- mulighed for at kunne bruge Duplicator i Wordpress 

Duplicator virker fint hos UnoEuro.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tom Sommer:

Flemming Møller:

Tom Sommer:

Flemming Møller:
Har i ikke tænkt jer at modernisere jeres kontrolpanel og services nu hvor der er en sammenlægning, jeg har stadig et enkelt domæne hos Unoeuro og er langt fra tilfreds med systemet. Har 23 domænet ved Meebox
Det må du uddybe lidt?

Kigge lidt kritisk på jeres administration, skele til Meebox, lave brugerflade som er mere gennemtænkt, jeg kan ikke huske at i nogensiden har lavet ændringer i jeres brugerflade.

Jeg tror ikke vi snakker om det samme. Vi laver konstant om i vores brugerflade, og jeg tror mange synes den er lidt (meget) nemmere at bruge end cPanel. Men hver sin egen smag. Hvis du har nogle konkrete punkter så kigger vi gerne på det.

Hej Tom.

Hvis du bare kunne indrømme at Meebox har haft et bedre administration med C-panel på deres Webhoteller, og det er derfor i har opkøbt dem, og ikke fordi der var/er en masse evt. kunder, som det var nemt bare at overtage, og som bare skal accepter jeres nye regler. Du kunne evt. overvejer at det måske var en god ide at kigge på om i skulle indføre C-panel på nogle af jeres Webhoteller, til de kunder som ville ønsker dette.

Som jeg ser det på dine svar: er det bedste forsvar et angreb på alle de tusinder Webhoteller/ Kunder som har valgt Meebox på grund af de synes at de har haft de bedste system.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Madsen:
Hvis du bare kunne indrømme at Meebox har haft et bedre administration med C-panel på deres Webhoteller, og det er derfor i har opkøbt dem, og ikke fordi der var/er en masse evt. kunder, som det var nemt bare at overtage, og som bare skal accepter jeres nye regler. Du kunne evt. overvejer at det måske var en god ide at kigge på om i skulle indføre C-panel på nogle af jeres Webhoteller, til de kunder som ville ønsker dette.
Det tror jeg ikke jeg kan svare på, uden at fornærme din antagelse, så det vil jeg lade vær' med :)

Niels Madsen:

Som jeg ser det på dine svar: er det bedste forsvar et angreb på alle de tusinder Webhoteller/ Kunder som har valgt Meebox på grund af de synes at de har haft de bedste system.

Jeg prøver blot at komme nogle af de fordomme og misforståelser der tydeligvis findes omkring Unoeuro, til livs.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Synes simpelthen det er vildt, at man som et voksent menneske, kan være så forudindtaget, så harm og så bedrevidende på én gang.

UnoEuro må virkeligt have pisset på din sukkermad i sin tid.

Hvorfor i alverden, skulle Tom og UnoEuro indrømme noget, de ikke mener? Kunne det tænkes, at de ikke opkøber Meebox for at genere Meebox' kunder?

Kunne det tænkes, at de har gjort voldsomt meget mere, end så mange andre virksomheder ville gøre i deres situation? Som f.eks. at blive ved med at svare på sure opstød her. En imponerende tålmodighed må jeg bare sige.

Hvor svært er det at indse, at det handler som smag og behag? Tom og UnoEuro kører det som de mener er bedst. Det er mange mange mange kunder rigtig glade for. Ingen butik har 100% glade kunder - det er du jo et glimrende bevis på.

Tom har efterhånden sagt det et utal af gange: De lytter, de justere ind, de er villige til at overveje alle forslag - ingen er for små eller store til at blive overvejet.

Det kan vel siges meget nemt: Kom videre!

 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 16:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes absolut ikke man kan sige at Unoeuro's panel er bagud ift. Meebox. Det er et meget avanceret panel, men på samme tid meget let at anvende for nybegyndere. F.eks. kan man også direkte importere data fra MySQL databaser og en FTP mappe til Unoeuro, det er da meget smart når man skifter udbyder og er da også en relativ avanceret ting. Jeg har haft meget glæde af Unoeuro's panel, der gør det nemt at styre sit webhotel. Dermed ikke sagt der ikke er plads til forbedringer.

Samtidig kan jeg også rigtig godt lide cPanel, og derfor har jeg også webhoteller med cPanel. Ikke fordi det er bedre end Unoeuro, men det er bare to forskellige produkter der begge er gode. 

Jeg tror at 99% af alle kunder vil være tilfreds med Unoeuro's panel

Personlig savner jeg et produkt hvor jeg hos Unoeuro betaler for den plads jeg skal bruge og så kan jeg bruge pladsen til hvad jeg har lyst til. Dvs. oprette ubegrænset med mails, addon domæner og MySQL databaser. Og så blot udvide når jeg ikke har mere plads. Sådan et produkt havde Meebox, og det er lidt ærgeligt at det ikke kommer med over til Unoeuro, fordi så må jeg finde det et andet sted.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Andersen:

Personlig savner jeg et produkt hvor jeg hos Unoeuro betaler for den plads jeg skal bruge og så kan jeg bruge pladsen til hvad jeg har lyst til. Dvs. oprette ubegrænset med mails, addon domæner og MySQL databaser. Og så blot udvide når jeg ikke har mere plads. Sådan et produkt havde Meebox, og det er lidt ærgeligt at det ikke kommer med over til Unoeuro, fordi så må jeg finde det et andet sted.

Helt enig, nu har jeg ubegrænset domæner mm og kan gøre næsten alt, hvordan vil det blive Tom Sommer?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:

Helt enig, nu har jeg ubegrænset domæner mm og kan gøre næsten alt, hvordan vil det blive Tom Sommer?

Du kan også have ubegrænset (og gratis) addon/alias domæner hos UnoEuro, som kan vise særskilt indhold og bruge pladsen fra et webhotel. Hvis du vil have mail på domænet skal du opgradere det til et webhotel (1 EUR/md), men så får du også alle webhotel-fordelene til domænet med oveni.

Se evt https://www.unoeuro.com/support/faq/general/24/

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Eiler:

Jo jo - internettet er hurtigt, men det hele gælder, og det tager trods alt ~350ms at komme over på den anden side af Atlanten. 

Tager nu godt nok kun 1/3 af det - selv fra Danmark Big Smile Men ellers meget rigtigt

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser frem til at se jeres system. Sidst jeg så det var for nogle pr siden, da jeg skulle hjælpe en ven med hans webshop. Det var dengang jeg besluttede alfrig at blive kunde hos jer :-)

Der er løbet meget vand under broen siden, og måske kan i levere varen i dag. Også til os der selv synes vi er professionelle.

Jeg kommer dog til at savne c-panel og softauculous. Hvor længe ved jeg ikke. Men jeg er imponeret over at meebox f.eks. retter en sårbarhed i min WP-installation, uden jeg skal gøre noget. Andre udbydere spærrer siden, og sætter en i karantæne indtil man selv har fikset problemet.

Meebox skriver længere oppe i tråden at vi der er kunder ved Meebox, skal slå koldt vand i blodet, for Unoeuro har selv udviklet selvbetjening mm. det er nok der det løber koldt ned ad ryggen. De fleste ved at egenudviklede løsninger, i stedet for standardiserede løsninger, sjældent leverer varen lige godt.

Men ingen panik. I får lov at vise hvad i kan, og ikke mindst lov at fortælle hvad den nye fakturering ender på. Inden f.eks. https://chosting.dk får chancen.

Mvh

Timo

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har været hos Meebox i over 10 år, og skiftede til Hosting4Real efter anbefaling af en kollega, som også har en webshop. Der er klasseforskel på vidensniveauet hos Lucas hos Hosting4Real og de komiske svar jeg har modtaget fra Meebox medarbejdere.

PS Jeg har haft rigtig mange webhoteller hos over 20 ind og udenlandske firmaer, fordi jeg har haft mange domæner siden 1995.

Lucas: Det var dog imponerende, så du roser din konkurrenter.

Jeg har skimmet denne lidt nørdede tråd igennem. Hastighederne både på nettet (infrastrukturen) og hjemme hos brugerne er steget så vildt meget de sidste bare 5 år, at diskussioner som denne efter min mening er irrelevante. millisekunder mig her og der .. for de fleste brugere ret ligegyldigt. 

Side 6 ud af 11 (108 indlæg)