Hvor dælen har jeg sagt det er sjovt, eller gjort nar af nogen? Men jeg bliver provokeret på UnoEuros vegne, når de får brok for deres support, som er skide god - især prisen taget i betragtning.
Det havde da været nemmere hvis alting bare forblev som det var, men det er ingen katastrofe, at tingene flytter til UnoEuro - specielt ikke for fagfolk ud fra min erfaring. Faktisk slet ikke.
Det er som om koret af brokrøve slet ikke lytter til Anders når han siger, at hele Meebox teamet flytter med til at yde support, ligesom han fortæller, at de ting folk engang var trætte af med UnoEuro, ikke er noget at bekymre sig om i dag.
Jeg har brugt UnoEuro i 5 år minimum, og bortset fra enkelte driftsudfald som sker for ALLE webhosts, så har jeg absolut intet at klage over.
Det er også sjovt, at en del fagfolk, rigtig dygtige fagfolk faktisk, ligefrem anbefaler og roser UnoEuro.
Jeg kan godt forstå ærgrelsen og frygten i øjnene hos den almindelige bruger, for det er pænt træls at skulle vende sig til noget nyt, hvis man i forvejen er utryg og bruger det sjældent.
Men det virker altså til, at Anders og resten af holdet + UnoEuro gør absolut maksimum for at overgangen skal føles så nem som muligt.