Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor viser Google ikke vores tekst???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og kikker på lidt SEO opdatering på vores side www.SBDanmark.dk

Men når jeg søger på målrettede søgeord så viser google kun meget lidt information (kategori eller artikkel titel) fra vores side (markeret med rød på billedet)

Andre sider har små "slogans" og deres webshopnavn med på søgeresultaterne (markeret med gul på billedet)

Hvad mangler jeg lige at gøre???

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten du referer til er bare sidens titel - der har de andre bare valgt at indtaste mere end du har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Google læser overskriften på den pågældende side med din vare:

...så overskrifterne er utrolige vigtige. Men endnu bedre er det også, at lave en meta-titel på dine varer. Men i alle tilfælde rigtig vigtigt med så meget info som muligt.

Og du bør også kigge på din meta-tekst, så du ikke fylder den sparsomme plads med i første omgang ligegyldig info, som f.eks.

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at opdatere med Meta Description. Men jeg kan ikke finde Meta Tittel i joomla?

Når man går ind på de andres sider så står der ikke deres Webshopnavn i varer titlen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaupdesign:

Jeg er igang med at opdatere med Meta Description. Men jeg kan ikke finde Meta Tittel i joomla?

Når man går ind på de andres sider så står der ikke deres Webshopnavn i varer titlen?


Nu kender jeg ikke lige til "shop-delen" af Joomla, men det er sandsynligvis lavet, så du nemt ifm. vareoprettelse samtidigt kan lave det for hver vare.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I Presta ser det f.eks. således ud:

Mon ikke det er lavet noget i samme stil i din shop - vil da i hvert fald være logisk.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere steder at skrive Metabeskrivelser i Joomla!

menupunkter

Artikler

Kategorier

Hvis man bruger en webshop i Joomla, er der inden for hvert produkt mulighed for at lave meta beskrivelserne

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene!
Jeg kan godt finde og lave Meta beskrivelser men tilsyneladende er den eneste mulighed for at lave meta Title, at bruge hvert produkts reelle tittel :-(

Det er bare ikke kønt med en side hvor du kan købe en "Cementblander/Betonblander/Lastbil/entreprenørmaskine" fordi jeg skal ramme søgeord i titlen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kunne det evt. være:

Cement/Beton Blander | Entreprenør | M/figurer, trillebør og vejskilte

eller

EntreprenørMaskine | BetonBlander | Inkl. figurer, trillebør og skilte

...eller hvad du nu mener, der bør være relevant for Google-søgning.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kaupdesign:

Tusind tak for svarene!
Jeg kan godt finde og lave Meta beskrivelser men tilsyneladende er den eneste mulighed for at lave meta Title, at bruge hvert produkts reelle tittel :-(

Det er bare ikke kønt med en side hvor du kan købe en "Cementblander/Betonblander/Lastbil/entreprenørmaskine" fordi jeg skal ramme søgeord i titlen

Hvis du skal have lidt mere hjælp til Meta titlerne, så tag et et kig på joomSEF eller sh404sef

Det er måske værktøjer der kan hjælpe dig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)