Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirma---Hvordan fastsætter jeg en pris?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En medarbejder med løn efter service overenskomsten skal have ca 120,- i timen, og det koster med alt inkl. for arbsgiveren ca 170,- i timen.

Så kommer materialer og drift ved siden af, så hvis du vil tjene penge må du nok sætte prisen lidt op.

Pøj pøj

Mvh

Bille

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:31

220 kr. lyder ok billigt.

har du lavet en kalkyle for hvad din cost pris er? (alle omkostninger).

om prisen skal reguleres efter hvor svært opgaven er, er jo til diskution, men husk et beregne forskelligt materiale forbrug til forskellige opgaver.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 30. Jan 09
Skrevet kl. 22:20

Jeg er netop blevet arbejdsløs og har tænke på at villelave mit egen rengøringsfirma, men er lidt itvivl hvordan jeg komme igang.

Jeg har arbejdet med at rengøre skurvogne og i tiderns morgen på kontor, så lidt erfaring har jeg da, håber nogen kan hjælpe mig

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 22:19

Min fætter har et rengøringsfirma, og jeg tror at han diferentiere lidt i priserne - altså alt efter om det er erhverv kontra privat eller i København kontra Skagen. Det lyder dog meget passende med 220kr. i timen - du kan måske give en form for "mængderabat" - udfra hvor stor opgaven er.

Mvh.

Rune

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 8. Apr 09
Skrevet kl. 03:19

Hej.. Jeg har mit eget firma. Men har nogen gange svært ved at vurdere den pris, som ville være tilpas for kunden og mit firma.

Der er mange ting som, man skal huske at vurdere. Og mange ting, man skal regne med. Bl.a. som løn, materiale, moms osv. osv.

Hvordan ville du fastsætte pris på et firma, som er på 500 kvadrat meter?

Kan du evt. rådgive mig om hvordan jeg skal forholde mig til de forskellige ting, og fastsætte en pris?

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:24

dansktiptop: det er super dårlig amino stil at hijacke en andens tråd.. opret din egen

Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:41

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Det kommer an på, hvor i landet du er, og om der er tale om erhvervsrengøring eller privat. Hvis du laver erhvervsrengøring til 220 kr. i timen i København, så vær venlig at kontakte mig, vi mangler noget hjælp i vores nye lokaler, for den pris opfatter jeg som et rigtig godt tilbud.

Tilmeldt 22. Oct 09
Skrevet kl. 02:42

Det kommer an på, hvor i landet du er, og om der er tale om erhvervsrengøring eller privat. Hvis du laver erhvervsrengøring til 220 kr. i timen i København, så vær venlig at kontakte mig, vi mangler noget hjælp i vores nye lokaler, for den pris opfatter jeg som et rigtig godt tilbud.

Tilmeldt 22. Oct 09
Skrevet kl. 02:43

Big Smile

Tilmeldt 22. Oct 09
Skrevet kl. 02:47

mesut sevil:

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)