Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En en god idé, som har ligeså stor potentiale som airbnb

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej


Jeg søger en partner til en god ide, jeg har fået. Det der forventes at man er serøst, har tid, og kan investerer. Jeg søger netop en partner, som kan føre idéen videre, da jeg har mine begge hænder fulde lige nu og kan ikke lægge tid og kræfter i det, som det kræver at få idéen ud i verden.

Derudover vil det være en gevinst, hvis personen havde kompetencer indenfor hjemmeside, applikation og markedsføring. Idéen har ligeså stor potentiale som airbnb. 

Skriv til mig, hvor du sender dine kompetencer, hvis jeg synes du lever op til kravene. Kan jeg uddybe idéen over en kop kaffe.

mail: Kasperkhg@live.dk 

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kallepimp:

Jeg søger en partner til en god ide, jeg har fået. Det der forventes at man er serøst, har tid, og kan investerer. Jeg søger netop en partner, som kan føre idéen videre, da jeg har mine begge hænder fulde lige nu og kan ikke lægge tid og kræfter i det

Er det en joke ?

Du kunne lige så godt have skrevet. Jeg søger en til ulønnet arbejde til de næste 3 år fordi jeg ikke selv kan eller gider. Hvis du i denne periode gør mig til millionær kan du få lidt af kagen.

Eller

Jeg har noget som vil opfylde dine drømme om mange millioner i banken, jeg har bare ikke tid til at gøre det selv hehe

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne måske have interesse, men jeg vil lige høre ideen før jeg overhovedet strejfer mig en tanke om det.

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gode idéer får vi alle fra tid til anden. Måden vi får dem på kan variere :-)

En god idé er kun ord og bogstaver på et stykke papir. Så længe du ikke har modet til at give dig selv 100% på opgaven, fordi du har "hænderne fulde", så kommer du aldrig videre. For så tror du alligevel ikke HELT på din idé, og så er det op ad bakke at overbevise en anden til at bruge X antal år af sit liv på din idé. Især hvis det er ulønnet.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det må godt nok være genialt det du har hænderne fulde med siden du ikke gider bruge tid på en ide som dú mener har ligeså stort potentiale som Airbnb som er 100 milliarder kroner værd ... 

Hvad er det du skal bruge din tid på som er så meget vigtigere? en anden ide du har som er 100 milliarder værd?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Been:

Det må godt nok være genialt det du har hænderne fulde med siden du ikke gider bruge tid på en ide som dú mener har ligeså stort potentiale som Airbnb som er 100 milliarder kroner værd ... 

Hvad er det du skal bruge din tid på som er så meget vigtigere? en anden ide du har som er 100 milliarder værd?

Well said !!
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)