Hej, |
Det bedste er vel hvis du kontakter asien :-) find en producent på alibaba og tag direkte kontakt med alle dine spørgsmål.
Hej, |
Det bedste er vel hvis du kontakter asien :-) find en producent på alibaba og tag direkte kontakt med alle dine spørgsmål. |
Weight loss
Dear Emil, I am glad to know that you are in the market in the shirt and other garments,we are a manufacturer in China. we are in the position to supply you at competitive price and high quality. We want to cooperate with you. Best regards Jake E-MAIL: lichao_22@hotmail.com Skype id: caolichao |
Hej Emil, |
Hej Emil, Jeg har kontakt til en super god leverandør i Polen og Kina, hvor i selv kan vælge fra alle hylder hvad i gerne vil have. Bare tag kontakt via min hjemmeside, så skal jeg nok hjælpe jer videre. Vh. Kasper // SEDIA |
Det lyder til at du / I er helt grøn mht. tekstil produktion, så vil jeg klar anbefale dig at du får noget professionel hjælp, da der er rigtigt mange ting man skal vide / forholde sig til så man ikke kommer galt af sted. Prøv evt. her: www.pajpattern.com |
Hej Emil ved kæden er gammel men fandt du ud af noget med jeppe. Da man ikke kan skrive til ham på linked in så tænkte du kunne hjælpe med at finde en producent i vietnam eller lign, da jeg selv skal åbne |