Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino barnet min-mave.dk blevet solgt til firmaet med Danmarks værste kundehåndtering?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var en gang, for lang tid siden, en meget aktiv Amino iværksætter der hed Birgit her på Amino - hun havde en blog om det at blive mor. Ikke noget stort og ikke noget der gav penge - men der var potentiale. 

Martin Thorborg, Mikkel demib, Nicolai Frisch m.v. som den gang faktisk var aktive på Amino så muligheden og trådte til og fik min-mave.dk til at vokse - den bedste forretning blev det vist ikke, men det var et ægte iværksætter eventyr skabt på Amino - en Amino baby - og for mig et symbol på hvad Amino var eller skulle være.

Nu er min-mave.dk solgt til et gut der hedder Marc Jeilman - jo jo det er ham med mamaspace.com du ved dem der lige fik laser projekteret en reklame hen over rådhusklokkerne nytårsaften. Smart i en fart... 

Vi laver alle dumme ting - så undskylder man og kommer videre. 

Desværre syntes Marc Jeilman ikke om denne strategi og sviner alle til der kritiserer deres 'smarte' påfund. 

http://www.bt.dk/danmark/firma-lagt-for-had-efter-nytaarsnarrestreg-nu-haaner-de-deres-kritikere

https://dk.trustpilot.com/review/mamaspace.com

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/efter-raadhusklokke-stunt-nytaarsaften-blogger-babe-raser-over-haanlig-besked/6477845

... og mange flere.

Måske er der lidt lærdom til os andre i hvordan man ikke skal gøre når man dummer sig - måske er det bare sund fornuft. 

Måske savner jeg bare de gamle Amino dage - men synd for www.min-mave.dk er det...

Måske er jeg bare ramt af janteloven eller så er Danmark bare ikke rummelig nok til Marcs personlighed.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:23

Den specifikke sag vil jeg ikke kommenterer på, men du har ret i der var mere gang-i-den på Amino for nole år tilbage.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:01

Din overskrift fortæller vel selv svaret Wink

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du mangler da den vildeste diskussion, som foregår på Min-maves FB side, læs den her

Hvis Jensens Bøfhus var knap så gode til at håndtere en shit storm, så har jeg slet ikke lyst til at kommentere på den måde, Min-mave håndtere det på. Bare det at man begynder at diskutere med ens potentielle kunder, burde være et no-go allerede før, at man gik igang...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Selve idëen var jo fræk og for provokerende tror jeg alle kan se - Det var vel bare at sige undskyld - det var en sjov tanke der så ikke gik hjem og slut - Ingen grund til at prøve at forsvare at man forstyrrer Danmark kl 0.00 nytårsnat med reklame - men AT man kan få tanken og vove livet, forstår jeg nu nok - bare ikke at man siden ikke lægger sig fladt og siger - den tager man på sig og man gentager den ikke - sorry

vh John H

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 08:49

Det var et genialt reklame stunt der gik lidt galt, som i andre skriver skulle de have sagt undskyld, er sikker på de kunne have fået den bedste "reklame" gennem go aften Danmark, og andre forskellige steder hvis de havde fået den rigtige vinkel på.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)