Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syv Gyldne Nøgler til Øget Salg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med udgangspunkt i de salgsudfordringer jeg ofte har mødt i salgsteams i både dansk og internationalt erhvervsliv, har jeg formuleret De Syv Salgssynder. De peger hver især på typiske problemstillinger for sælgere og uhensigtmæsigheder i salgsteams, som hvis de bliver adresseret, indebærer store indtjeningsmæssige potentialer. Det er kort sagt her, at guldet er...

De Syv Salgssynder er:
1. Vores holdninger står i vejen
2. Vi lader kunder tro, produkter er ens
3. Vi spilder tiden
4. Vi tror, kunder er ens
5. Vi er reaktive
6. Vi dropper ”bolden”
7. Vi sælger kun en gang

Der er en gylden nøgle, en løsning, for hver af dem og de er beskrevet i bogen: Syv Gyldne Nøgler til Øget Salg. Jeg håber, du finder den pragmatisk, provokerende og praktisk og vil dele den med dig - helt gratis...

Hent Syv Gyldne Nøgler til Øget Salg her - god læselyst.

Brian Stahlhut Christiansen

www.keys2passion.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker bog - jeg kan anbefale at læse den.

Det er fint med nogle retningslinjer for hvordan vi bør opføre os for at få success, men mange gange er vores hjerner ikke ligefrem særlige samarbejdsvillige. Sælgeren, der var bange for at møde nye kunder, valgte ikke selv at blive bange i de situationer.

Taxachaufføren, der hver dag blev vred og skældte ud på de andre billister, valgte det ikke selv.

Narkomanen valgte ikke selv at tage narko.

Den introverte person vælger ikke selv at lede efter fejlene fremfor at se det positive i det personen oplever.

Vi opstiller typisk en række mentale forhindringer for os selv for at vi netop ikke skal gøre noget bestemt. Det er kun rationaliseringer der er designet af os selv med det formål at afholde os fra at sætte os selv i en situation som vi har det dårligt med. Måske nogle af jer har brugt et eller flere af nedenstående undskyldninger på et eller flere tidspunkter i deres liv?

1. Forventning

F.eks. Det vil ikke virke

2. Perfektion

F.eks. Jeg kan ikke gøre det perfekt, så jeg kan lige så godt lade være

3. Sammenkædning

F.eks. Jeg gør X når jeg har gjort Y

4. Projektion

F.eks. Det virkede ikke for X, så det vil heller ikke virke for mig

5. Sammenligning

F.eks. Jeg kunne aldrig gøre det så godt som X

Opførsel som dem jeg nævnte i starten af mit indlæg er indprogrammeret i løbet af personernes liv. Den dårlige nyhed er at de ikke forsvinder af sig selv og personen er dermed begrænset i sine muligheder for at handle i nogle af de situationer som personen kommer i, i resten af sit liv. Den gode nyhed er at begrænsningerne nemt kan fjernes og dermed give personen uanede muligheder for at handle i de situationer hvis man ved hvordan. Interesserede kan se hvordan på min hjemmeside:

http://www.1stlife.dk

Til slut vil jeg selv tilføje et lille citat, så kan i jo tænke over om i synes dette giver mening eller ej ;-):

Selvtillid er det en person har når der ikke kommer noget i vejen for at personen kan gøre det som personen gerne vil gøre

Vi er født fulde af selvtillid, men så går det også "ned af bakke" derfra gennem social programmering der begrænser vores muligheder for handling i bestemte situationer. Hvad kommer der i vejen for at du kan gøre det du gerne vil gøre? Fjern det!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)