Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt animationsvideo koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Min forretningspartner og jeg har set et hul i markedet. Billige animationsvideoer med hurtig levering. Vi har lavet et setup som gør at vi kan lave animationsvideoer billigt og hurtigere end normalt. 

Vi er super klar til launch, og vil have jeres hjælp: 

  1. Kan i komme med optimeringsfeedback på vores website: mrvideo.dk
  2. Har i nogle markedsføringskanaler i kan anbefale til et sådan produkt? 

Står i selv og mangler en animationsvideo? Så kører vi momsfrit (spar 20%) på alle vores video’er denne uge! Bare skriv til os eller bestil en animationsvideo på vores website. 

Har i et reklamebureau, webbureau eller lign? Så kan i kontakte os, og reseller vores video’er til jeres kunder. Måske en god ekstra mulighed? 

Rigtig god dag!

Frederik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt koncept - har selv kørt en lignende virksomhed op over det seneste år ;)

Det er SUPER vigtigt, at I bliver knivskarpe på tekstforfatningsdelen. Speaket betyder alt for, om konceptet er forståeligt og om videoen kommer til at fungere. 

Flotte visualiseringer er ikke meget værd, hvis selve konceptualiseringen og struktureringen af budskabet ikke er på plads. 

I bruger GoAnimate som værktøj, og her er det vigtigt, I kan levere et GoAnimate-produkt ud over det, folk selv kan producere. I skal derfor bruge tid på at mestre HVER en mulighed i programmet og lære, hvordan AE's stilistiske lækkerier kan immiteres i GoAnimate. 

Super pæn hjemmeside - og tag endelig fat i mig, hvis I vil have mere hjælp til konceptet :)

Med venlig hilsen, 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed hjemmeside. Har også selv lavet animationsvideoer for virksomheder de sidste par år. Startede da der for 2 år siden virkelig var et hul i markedet, stort set kun en konkurrent som var Animation.mu som tager 10.000+ for 60 sekunders video. Så jeg startede med at lave billige videoer og tegnede endda alle illustrationer fra bunden samt animerede i After Effects. Er hoppet fra det da jeg ikke mener det længere er en niche da der nu er mange som tilbyder dette. Men der er rigtig mange der har brug for det og hvis du samtidig tilbyder apps og hjemmesider så er det jo den ideelle pakke ;) 

Jeg ville klart anbefale jer at lave en animationsvideo til Mrvideo som forklare om jeres process og kom eventuelt lidt ind på enten i videoen eller på siden hvad en animationsvideo kan gøre for kunden. Der er lavet mange undersøgelser omkring at folk er mere tilbøjelige for at købe et produkt hvis de har set en video, og det skulle også optimere google placering da kunden bliver længere på siden. Så undersøg dette. 

Helt og lykke med projektet :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første kan jeg konkludere, at jeres website spiller fuldstændig fantastisk i min optik. 

Jeg ville finde ud af, hvem I skal have som kunder: Mindre virksomheder? Større? Og så markedsføre mig mod dem på Facebook. Facebook er, hvis du spørger mig, det mest effektive markedsføringsværktøj. Sorter her efter målgruppen - f.eks. "Ejer af små og mellemstore virksomheder".

Ydermere er SEO formentlig også relevant - søgeord som f.eks. "animationsvideo". 

Held og lykke - og fedt med hurtig leveringstid! :-) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moonsted


Jeres logo ligger tæt op af youtube.com logo / ikon, at jeg blev snydt, og forsøgte at klikke på ikonet flere steder.

3 videoer på forsiden

Det ville være bedre hvis man kan klikke på videoen og se den på siden og ikke som pop op. 

Logoet kunne godt være større.

God arbedjslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)